سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3522 رنگ فیلی روشن تراکم 2550

176 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از میان بافته های ماشینی فرش ۷۰۰ شانه کد ۳۵۲۲ فیلی روشن با حاشیه های تیره جزو بافته های پرفروش و محبوب قرار گرفته است‌. این فرش گل برجسته با سبک پر طرفدار و رنگ بندی متنوع متناسب با تمامی سلایق و دکوراسیون ها ارائه می شود.
با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و الیاف مرغوب و درجه یک این بافته ظریف و دستباف گونه همانند فرش های دستبافت دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. متریال های استفاده شده در این فرش دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک است که باعث گل برجسته شدن فرش می شود.
نقشه فرش افشان است و مملو از گل های رز فرنگی است که از رنگ های کرم، زرد، صورتی، قرمز و آبی بافته شده است. با ایجاد کنتراست و تضاد در میان رنگ ها، بافتی جدید پدید آمده که از یکنواختی رنگ زمینه کاسته است و باعث دلباز تر شدن فضای مورد نظر می باشد.
این فرش دارای دو حاشیه کناری و یک حاشیه میانی است که همخوان با گل بوته های زمینه، فرش را یکدست و یکنواخت نموده است. این فرش دارای حاشیه با نقش های ساده و تکراری است که طرح فرش را جذاب تر نموده است.
در مرکز فرش چند گل به صورت گلدسته قرار دارد و این دایره مملو از گل های کوچک است که وسط فرش را متمایز نموده است. مرکزیت فرش با گل های متفاوت سببی شد تا قسمت وسط از حالت یکدستی خارج شود‌ فرش فیلی روشنی که معرفی می شود جزو فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ با بافت ضخیم و لطیف است که در مکان های پرتردد و شلوغ کارایی فراوانی دارد.
تلفیق رنگ فیلی خنثی با رنگ های روشن و لایت تضاد خاصی را ایجاد نموده و محیط شما را از حالت یکنواختی خارج می کند و فضا را بازتر و بزرگ تر نشان می دهد.
برای خرید فرش فیلی با کیفیت بالا می توانید به فروشگاه های معتبر چون فرشیما مراجعه نمایید و آن را به صورت حضوری و غیرحضوری برای منزل و محل کار خود سفارش دهید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3522-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش