سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آنیسا طلاکوب رنگ سرمه ای تراکم 2550

171 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای با ترکیب رنگ های طلایی، نقره ای و دودی جذابیت خاصی دارد و بسیار زیبا و لوکس است و محیط را شکوه ویژه ای می بخشد. معمولاً این فرش ها از آکریلیک هیت ست بافته می شود و در طراحی آن از الگوها و نقش های مختلفی استفاده می شود.
فرش سرمه ای آنیسا با طرح ترنج دار و تراکم ۲۵۵۰ جزو محصولات طلاکوب است که در پالت ۹ رنگ بافته می شود و دارای طرحی خوشرنگ و لعاب می باشد. فرش سرمه ای با جزئیات طلایی یک نوع فرش زیبا و لوکسی است که به جهت طرح و نقشه خاص خود جذابیت و شکوه خاصی را در محیط می افزاید.
این فرش از الیاف آکریلیک هیت ست بافته می شود و دارای ضخامتی حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر می باشد. این فرش کف ساده در پالت ۹ رنگ خود بهترین و ظریف ترین بافته را در اختیار شما قرار می دهد تا از لطافت آن بهره مند شوید. گل های طلایی رنگی که در این فرش استفاده شده بر پایه ای از رنگ نقره ای و دودی است که براقیت خاصی را در محیط می بخشد.
قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی از ویژگی های بارز فرش آنیسا است. فرش طلاکوب در فضاهای لوکس و شیک مورد استفاده قرار می گیرد و علامتی از ثروت و شکوه است. در نهایت فرش سرمه ای با جزئیات طلایی قطعه هنری با طراحی دقیق و جزئیات ظریف است که از زرق‌ و برق بالایی برخوردار می باشد.
این فرش در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و ۱۲ متری قابل بافت می باشد. فرش آنیسا در دو زمینه دودی و سرمه ای بافته می شود و متناسب با سلیقه افراد برای انتخاب رنگ تیره یا روشن مورد گزینش واقع می شود.
خرید فرش آنیسا از مجموعه فرشیما به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و شما خواهید توانست این بافته را با حذف دلالان و با قیمت مناسب خریداری نمایید. اگر تمایل دارید این بافته را در دکوراسیون خود استفاده نمایید بهتر است قبل از انتخاب رنگ فرش از مشاوره رایگان بهره مند شوید و بعد از ثبت سفارش آن را درب منزل تحویل بگیرید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-anisa-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش