سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

سبک معاملاتی دکس تریدینگ

45 بازدید7 ماه پيش
cryptoshibaa22

cryptoshibaa22کاربر cryptoshibaa22

cryptoshibaa22کانال cryptoshibaa22

سبک معاملاتی دکس تریدینگ:
دکس تریدینگ (dextrading) سبک نوین معامله گری در بازار کریپتو کارنسی می‌باشد که که به تازگی در میان فعالان این بازار مورد توجه قرار گرفته است. این سبک شیوه جدیدی از معامله گری است که در صرافی های غیر متمرکز (دکس ها) از جمله یونی سواپ و پنکیک سواپ انجام می‌شود و افرادی که با این روش به معامله ارز های دیجیتال می‌پردازند درآمد فوق العاده ای را برای خود به وجودآورده اند. سبک دکس تریدینگ مزایای بسیار زیادی دارد از جمله به دلیل غیر متمرکز بودن نیاز به احراز هویت نمی‌باشد همچنین با توجه به اینکه پروژه های ارزشمند در ابتدا مسیر خود در این صرافی ها لیست می‌شوند می‌توان با شکار این پروژه های پرپتانسیل سود های چند صد درصدی از این سبک معاملاتی کسب کرد.
ما در اینجا آموزش رایگانی را برای شما تهیه کرده ایم که شما هم بتوانید از این سبک معاملاتی نوین و جهانی سود های چند صد درصدی و بسیار شیرینی کسب کنید.
سبک معاملاتی دکس تریدینگ ترکیبی از دو کلمه Dex به معنای صرافی غیرمتمرکز و Trading به معنای معامله کردن است.
برای درک راحت‌تر این سبک معاملاتی، بهتر است نگاهی به صرافی‌های غیرمتمرکز بیندازید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید. کلمه Dex مخفف عبارت Decentralized Exchange است. صرافی های غیرمتمرکز برنامه هایی هستند که در شبکه های بلاک چین ایجاد می شوند و تراکنش های خود را در بستر بلاک چین ها انجام می دهند. هنگامی که یک تراکنش در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) انجام می شود، داده های آن در بستر بلاک چین ذخیره می شود.
این در حالی است که در صرافی های متمرکز یا حتی ساختارهای سنتی بازار سهام، فارکس، اطلاعات دقیقی از خرید و فروش کاربران (حداقل برای کاربران عادی) وجود ندارد. سبک معاملاتی دکس تریدینگ با استفاده از مزایای بلاک چین، بستری را برای معامله گر ایجاد می کند تا به حجم بیشتری از داده ها دسترسی داشته باشد و بتواند معاملات خود را با دانش بیشتری انجام دهد.
یکی از مزایای سبک معاملاتی دکس تریدینگ استفاده از ابزارها و بسترهای تحلیلی پیشرفته است. ابزارهای پیشرفته با بهره گیری از مزایای صرافی های غیرمتمرکز برای کمک به معامله گران در تجزیه و تحلیل آنها ایجاد شده است. ما از این ابزارها در سبک Dex Trading برای فیلتر کردن و یافتن ارزهای با پتانسیل بالا استفاده می کنیم و این یکی از مزایای بزرگ سبک معاملاتی Dex Trading است. بهترین ابزارهای این سبک پلتفرم Dex Tools و Dex Screener هستند که در این سبک معاملاتی بسیار مهم و کارآمد هستند.
فناوری بلاک چین علاوه بر حفظ حریم خصوصی، ساختاری کاملا شفاف دارد. هر کاربر در سیستم های بلاک چین یک آدرس عمومی دارد و می تواند توسط عموم ردیابی شود. اما هیچ کس نمی داند این آدرس متعلق به چه کسی است. تحلیلگران بدون اینکه بدانند آدرس متعلق به چه کسی است، می‌توانند حرکات و معاملات آدرس‌های مختلف را بررسی کنند و معامله‌گران حرفه‌ای و نهنگ‌های بازار را شناسایی کنند.
استفاده از صرافی های غیرمتمرکز با ریسک‌ها و خطرات خاص خود همراه است. به همین علت شما باید در این راستا درک درستی داشته باشید. وقتی که شما به خوبی با چالش‌های DEX تریدینگ آشنایی پیدا کنید، مسلما برای اجرای آن دغدغه کمتری خواهید داشت. فراموش نکنید که شبکه‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال بسیار پویا هستند و قیمت‌ها می توانند به طور ناگهانی تغییر کنند. این باعث می‌شود که تصمیم‌گیری در مورد خرید و فروش از طریق دکس تریدینگ ریسک‌های خاص خود را داشته باشد. از طرفی با توجه به اینکه DEXها بدون واسطه عمل می کنند، تقریباً نامنظم هستند و نمی توانند همان میزان نظارتی که در صرافی‌های متمرکز وجود دارد را ارائه دهند.
در حال حاضر، بازار صرافی های غیرمتمرکز بسیار پویا است و رشد چشمگیری دارد و انتخاب بهترین صرافی برای دکس تریدینگ ممکن است چالش‌برانگیز باشد. برای اینکه بتوانید به خوبی ارزهای مناسب برای سرمایه‌گذاری را بشناسید، چاره‌ای ندارید جز اینکه یک صرافی مناسب انتخاب کنید. در حال حاضر یونی سواپ و پنکیک سواپ از بهترین صرافی های غیر متمرکز می‌باشند.
اگر قصد دارید با این سبک معاملاتی پر سود بیشترآشنا بشید روی لینک زیر کلیک کنید.
https://bitfa.ir/dextrading

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش