سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش خوزستان - نمایشگاه دائمی تابلو فرش دستباف ابریشم اهواز |

238 بازدید1 سال پيش
irancarpet

irancarpetکاربر irancarpet

irancarpetکانال irancarpet

گالری فرش ایران حاصل پیچ و تاب گره با دستان هنرمندان ایران زمین از باختران تا خاوران است که با تار و پود هنر درآمیخته شده و این میراث کهن را امروز ما با افتخار به دیدگان شما ارزانی داشته ایم.
https://iran-rugs.com/
دستان پر توان و چشمانی که به پاس داشت هنر بر نقش های ماندگار این گنجینه حرکت می‌کنند، به دیدگان شما ارزانی داشته ایم.

از تلالو شراره های خورشید تا سرخی غروب آفتاب بر زیر و روی این گستره نگاره ها را می‌تراشند. جلوه هنر اصیل ایرانی، مادر هنر دست که جان مایه تاریخ پر رمز ماست، همه و همه در گره های این نگاره به یادگار نهاده شده است. خدای زیبایی ها که لطف بی کرانش را به ما مرحمت داشته، امروز ما را میراث دار این هنر قرار داده است. گالری فرش ایران با تجربه ای بالغ بر دو دهه در کنار شماست. برند فرش ایران در خوزستان پس از طی کردن پله های این سازه از بافندگی و پژوهش تا افتخار شاگردی استادان بزرگ و به نام این نقش ماندگاربا رج به رج این هنر زندگی کرده و نهایتا در سال یکهزار و سیصد و نود و چهار اقدام به تاسیس برند مستقل فرش ایران خوزستان نمودند. ثروت ما امانت داری میراث کهن ایران زمین است.
فرش خوزستان:
فرش خوزستان با شعب متعدد در سراسر استان و شهرستان اهواز(حمیدیه، الهایی، شادگان، دارخوین)، ایذه، باغ‌ملک(قلعه‌تل، صیدون، میداوود)، باوی(شیبان،ویس)،بهبهان(منصوریه، تشان)، خرمشهر(مینوشهر)، دزپارت(دهدز)، دزفول(دزآب، صفی‌آباد، میانرود، چغامیش، سیاه منصور)، دهدز، آبادان(اروندکنار، چویبده)، امیدیه(جایزان)، اندیکا(قلعه خواجه، آبژدان)، اندیمشک(چم گلک، حسینیه، آزادی، بیدروبه)، شوش(شاوور، حر، صالح مشطت)، شوشتر(شرافت، گوریه، سرداران)کرخه(الوان)، گتوند(صالح شهر،جنت مکان،ترکالکی،سماله)، لالی، ماهشهر(بندر امام خمینی، چمران)مسجد سلیمان(گل گیر) هفتکل، هندیجان(زهره)، هویزه(رفیع)
فرش ایران زمین، هنر فاخر دستان ایرانی که در تار و پودش رازی نهفته است از جلوه گاه زیبایی با طرح هایی به مانند شاه عباسی، لچک ترنج، طره دار، بوته ای، درختی و یا حتی طرح های اسلامی نظیر محرابی، مسجد کبود، گنبد قابوس و ... تا نقوش بته و جقه ، اسلیمی و... که در هر نقش افسانه ای در آمیخته است.

قالی و قالیچه را بر چله هنر و لطافت دار می‌­کنند تا در هر گره نشانی از عشق به این تصویر نشانده شود. هر پرده را بر لایه ای از کالبد این هزار نقش می­کشند تا از گزند چشم نا اهلان دور بماند این داستان راستان و نگارگر ها را خبر میدهند که بنویسند از این همه ذوق و هنر که دانه به دانه به زنجیر کشیده می شود.

طره ها را یک به یک کنار هم چیده ایم تا پدیدار شود نقشی که ماندگار است. نقشی از پیکر آهوان یا گنبد دوار حتی تصویر دخترکان کوزه به دوشی که یک زندگی اصیل را روایت می­کنند. در پس این نقش ها زندگی جریان دارد که راهی به سوی آگاهی و نور به چشمان شما هدیه می دهد.

فرش ایران iran rugs زینت یک خانه را فرش تضمین می­کند. فرشی که در خود اصالت، زیبایی و هنر را پنهان کرده است. فرشی به بلندای تاریخ و زیبایی لاجوردی آسمان که آسمان و دریا، ماکیان و مرغان را به خانه شما می­کشاند.

عرضه کننده نفیس ترین فرش و تابلو فرش های دستباف ابریشمی
‏‎کیانپارس مجتمع تشریفات طبقه همکف

تلفن: 09126180242
پشتیبانی اینستاگرام: iran.rugs@
منبع: iranrugs

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش