سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی سایت و اپلیکیشن آگهیفای

43 بازدید1 سال پيش
agahify

agahifyکاربر agahify

آگهیفایکانال آگهیفای

ما در آگهیفای همواره در تلاشیم تا بهترین و کاربردی ترین امکانات و خدمات را بصورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار دهیم. در ادامه به برخی از ویژگی ها و قابلیت های آگهیفای می پردازیم :
1- کامل و جامع
سایت آگهیفای را می توان یکی از کاملترین سایت های نیازمندی و تبلیغات آنلاین کشور دانست ، چراکه انواع آگهی های خرید و فروش کالا و خدمات ، استخدام و کاریابی ، معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی ، املاک و ساخت و ساز و ... را در خود جای داده است
+ ۲۰۰ دسته و زیردسته متنوع و کاربردی که شمارا از هر سایت و اپلیکیشن مشابه بی نیاز می کند
خدمات و مشاغل
املاک
کالای دیجیتال
کالا های اداری فروشگاهی
ابزار و تجهیزات صنعتی
وسایل نقلیه
خانه و آشپزخانه
کیف کفش پوشاک
مصالح و خدمات ساختمانی
کشاورزی و دام پروری
گم شده / پیدا شده
تبریک و تسلیت
استخدام و کاریابی
سایت و فروشگاه اینترنتی
متفرقه
2- رایگان و کم هزینه.
درج آگهی در تمامی دسته های خرید و فروش کالا و خدمات رایگان بوده و درج آگهی در دسته معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی شامل هزینه می باشد که این هزینه باتوجه به انقضاء یک‌ساله آگهی ها در این دسته ، بسیار ناچیز است .
بخش زیادی از این هزینه صرف بهبود سئو و بازدید آگهی و برندینگ کسب و کارهای آگهی دهنده می شود.
3- معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی
همان طور که گفته شد یکی از امکاناتی که آگهیفای را نسبت به سایر سایت ها و اپلیکیشن های مشابه ، متمایز می کند ، امکان معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی می باشد و این در حالی است که سایت های مشابه چنین قابلیتی نداشته و یا دسته بندی مشخصی برای این نوع آگهی در نظر گرفته نشده است اما در سایت آگهیفای دسته بندی مجزا برای معرفی سایت و فروشگاه اینترتی در نظر گرفته شده است.
همان‌طور که می‌دانید ، از نظر سئو بکلینک از نوع فالو و با مدت زمان طولانی ، اهمیت بیشتری دارد و از همین رو ، ما در اگهیفای ، به صاحبان سایت ها و فروشگاه های اینترنتی کشور ، این امکان را می دهیم تا بکلینک فالو با انقضاء یک‌ساله با پایین ترین قیمت ممکن ثبت نمایند.

4- محیط ساده و کاربری آسان
همه ما باتوجه به مشغله هایی که داریم ، حوصله کار با برنامه های شلوغ و پلوغ رو نداریم و از پر کردن فرم های طولانی و فیلدهای زیاد متنفریم و برای همین سعی کردیم تا حتی الامکان محیط کاربری ساده و کارایی آسونی برای برنامه پیاده سازی کنیم ، اولین اقدامی که در این زمینه انجام دادیم ، پیاده سازی عضویت پیامکی بود که دیگه نیازی نیست برای عضو شدن در سایت کلی فیلد نام کاربری و ایمیل و پسورد و ... وارد کنید و قفط کافیه شماره موبایل تون رو بدید و کد 4 رقمی که دریافت می کنید رو تو باکس مربوطه وارد کنید.
برای ثبت آگهی هم سعی کردیم فیلدهای غیر ضروری رو حذف کنیم و تو اکثر دسته بندی ها فقط فیلد عنوان آگهی و توضیحات هست و فقط تو چند تا دسته بندی ، فیلدهای تخصصی تر قرار دادیم که اونم بصورت دلخواه هست و می تونید پر نکنید (ولی پر کردن اون فیلد ها می تونه خیلی مفید باشه و آگهی تون بهتر دیده بشه)

۵- انقضاء طولانی آگهی ها
در سایت و اپلیکیشن آگهیفای ، انقضاء آگهی ها برخلاف سایت های نیازمندی و آگهی مشابه ، به یک ماه محدود نشده و تنها دسته استخدام دارای انقضاء یک ماهه می باشد و سایر آگهی ها دارای انقضاء سه ماهه می باشد و آگهی های دسته معرفی سایت و فروشگاه نیز ، دارای انقضاء یک ساله می باشد.
توجه : علت یک ماهه بودن انقضاء آگهی های دسته استخدام ، این است که معمولا کسانی که به دنبال جذب نیروی کار هستند ، نهایتا در عرض چند روز نیروی مورد نیاز شان را جذب می نمایند.
همچنین هر ماه قرعه کشی ۱ دستگاه ذخیره شماره مشتریان دایرکت به ارزش ۲ میلیون تومان بین کاربران فعال ( دارای حداقل ۱ آگهی ویژه ) برگزار میشود .
هر آگهی ویژه= ۱ شانس در قرعه کشی ماهانه آگهیفای
https://agahify.me

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش