سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

طرز تهیه چیمیچانگاس

27 بازدید12 روز پيش
mehrsa8160

mehrsa8160کاربر mehrsa8160

mehrsa8160کانال mehrsa8160

0:00 مرغ خرد شده
2:56 لوبیا سرخ شده خانگی
4:18 چگونه یک چیمیچانگا رول کنیم
5:32 سرخ کردن روی اجاق گاز
6:15 نیش کامل

نمک، فلفل و پودر سیر را به طور مساوی روی یک طرف سینه مرغ بپاشید.

روغن زیتون را در یک تابه عمیق بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. مرغ را به سمت پایین چاشنی شده در ماهیتابه اضافه کنید و بدون مزاحمت بپزید تا قهوه ای شود، 3 تا 4 دقیقه. مرغ را برگردانید و به یک طرف ماهیتابه فشار دهید.

پیاز، سیر، پودر چیلی و زیره را به ماهیتابه اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید. 2 فنجان آب و آبجوش را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

مخلوط را به جوش بیاورید. حرارت را کم کنید، روی آن را بپوشانید و به آرامی بجوشانید تا زمانی که مرغ دیگر در مرکز آن صورتی رنگ نشده و آب آن شفاف شود، حدود 20 دقیقه. دماسنج خواندن فوری که در نزدیکی مرکز قرار می گیرد باید 165 درجه فارنهایت (74 درجه سانتیگراد) را نشان دهد.

مرغ را از ماهیتابه خارج کرده و حرارت را تا متوسط به بالا افزایش دهید. بپزید تا مخلوط آبگوشت به نصف کاهش یابد. مرغ را ریز خرد کرده و به همراه فلفل سبز به تابه اضافه کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند و از روی حرارت بردارید.

آرد و آب باقی مانده را در یک کاسه کوچک با همزن بزنید تا یکدست شود. کنار گذاشتن روغن را برای سرخ کردن در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی روی حرارت متوسط رو به بالا تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک توری سیمی را روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید.

تورتیلا را روی سطح کار قرار دهید و حدود 3 قاشق غذاخوری لوبیا را در مرکز آن پخش کنید. 1/4 فنجان پنیر رنده شده و 1/3 تا 1/2 فنجان مرغ خرد شده خوب زهکشی شده را روی آن قرار دهید. مخلوط آرد را به آرامی در اطراف لبه های نیمه بالایی تورتیلا بمالید. دو طرف تورتیلا را در لبه های فیلینگ تا بزنید و کف تورتیلا را روی فیلینگ به سمت بالا تا کنید. دوباره روی تورتیلا فشار دهید تا فیلینگ محکم به هم فشار داده شود و به رول کردن به سمت بالا ادامه دهید. لبه های تورتیلا را به آرامی فشار دهید تا محکم ببندد و کنار بگذارید، سمت درز به سمت پایین. با بقیه مواد تکرار کنید.

2 بوریتو را با احتیاط داخل روغن داغ بریزید و بپزید، گهگاهی بپزید تا قهوه ای طلایی و بیرون برشته شود، حدود 2 دقیقه. روی ورقه پخت آماده شده آبکش کنید. روغن را دوباره به درجه حرارت برسانید و با باقیمانده بوریتو تکرار کنید.

به میزان دلخواه با کیسو گرم، پیکو د گالو، گشنیز و کاهوی رنده شده یا سایر مواد روی آن را بپوشانید و بلافاصله سرو کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش