سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خرید زمین در شهر مجازی بومی چگونه است؟

44 بازدید8 ماه پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
meta.rang

meta.rangکاربر meta.rang

meta.rangکانال meta.rang

سلام دوستان مرضیه ثاقب علیزاده هستم. در این بخش از ویدیو ها قراره به سوالاتی که شما عزیزان در انجمن متاورس ایران مطرح کردید پاسخ بدیم.

سوالی که امروز قراره به اون پاسخ بدم :

خرید زمین در شهر مجازی ایران چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بگم که در دنیای موازی متاورس رنگ VOD های زیادی ارائه شدند. این VOD ها هرکدام یک کاربری ای دارد و هر کاربری ای یک رنگی برایش در نظر گرفته شده. به طور مثال VOD هایی که کاربری اونها آموزشی است به رنگ آبی نمایش داده میشود، VOD هایی که کاربری آنها تجاری است به رنگ قرمز و VOD هایی که کاربری آنها مسکونی هستش به رنگ زرد در دنیای موازی متاورس رنگ نمایش داده میشود.

خب شما زمانی که وارد سیستم متاورس رنگ می شوید وقتی به یک آبادی ای که آزاد شده مراجعه می کنید این VOD هارا می توانید مشاهده کنید، که بر اساس رنگ بندیشان متوجه کاربریشان می شوید. خب وقتی کاربری هر VOD ای را دیدید می توانید انتخاب کنید که شما هدفتان از خرید این VOD چیه، خب اگر هدفتان تاسیس سلسله یا اتحاد هست باید یک VOD مسکونی تهیه کنید، اما اگر خب هدفتان درآمد زایی هست یا می خواهید یک محصولی را ارائه کنید به شهروندان باید VOD تجاری تهیه کنید

خب حالا اگر می خواهید شما یک دانشی دارید یک علمی دارید می خواهید این علم خودتان را به سایر شهروندان یاد بدهید و از این طریق کسب درآمد کنید، خب باید VOD آموزشی تهیه کنید. خب همونطور که بهتون گفتم هر VOD رنگی دارد و شما بر اساس این رنگ ها می توانید VOD خودتان را تهیه کنید.

با هم وارد دنیای موازی متاورس رنگ بشویم تا آنجا با طریقه ی خرید VOD ها آشنا بشوید.

خب برای وارد شدن به سامانه ی متاورس رنگ https://rgb.irpsc.com/metaverse کلیک می کنیم و با کلیک بر روی دکمه ی ورود وارد دنیای موازی متاورس رنگ می شویم. خب زمانی که ما وارد شدیم، می بینیم که خب این آبادی هایی که روی آنها پرچم وجود دارد این یک بخشی ازش آزاد شده است یکم جلوتر می رویم. اینجایی که مشاهده می کنید ببینید یکسری VOD هستش که هرکدام به یک رنگ هستند. مثلا VOD های زرد هستند، VOD های قرمز، VOD های آبی، VOD سبز و VOD سفید، که خب هرکدام یک کاربری ای دارند براتون توضیح دادم که هرکدام از اینها کاربریشان چی هست.

اما خب به شما نگفتم که VOD هایی هستند در متاورس رنگ که این VOD ها به رنگ سبز نمایش داده میشود، خب این VOD ها VOD های فضای سبز ما هستند یعنی برای پارکها و مراکز تفریحی این VOD ها خیلی مناسب اند خب حالا شما بر اساس سلیقه ی خودتان می آیید و روی یک VOD ای کلیک می کنید، خب به طور مثال می می خواهم یک فروشگاه تهیه کنم یک فروشگاه تاسیس کنم که داخلش یکسری محصولات سه بعدی بفروشم.

روی این VOD قرمز رنگ کلیک می کنم. خب این صفحه ای که باز شد اطلاعات VOD هستش که خب ما روی آن کلیک کردیم در بخش خصوصیاتش صاحب ملک، وضعیت، متراژ، تراکم، سود ساعت شمار، پکیج ساخت و مجوز ساخت رو می توانیم ببینیم. خب در اینجا نوشته شده صاحب ملک سیستم است یعنی هیچ شهروندی این VOD را نخریده است و وضعیتش را هم گذاشته ساختمان تجاری قیمت گذاری شده.

این هم به این معنا هستش که این VOD تجاری توسط سیستم متاورس رنگ قیمت گذاری شده و شما می توانید اقدام کنید برای خرید این VOD، خب متراژش هم متراژ مناسبی هستش و تراکمش هم 3، خب سود ساعت شماری هم که از این VOD می گیرید 5.04 هست خب وارد بخش خرید می شویم. اینجا قیمتی هستش که سیستم متاورس رنگ برای این VOD در نظر گرفته. خب چون یک VOD تجاری هستش شما برای تهیه ی این VOD از خود سیستم باید ابزار رنگ قرمز رو داشته باشید، به همین دلیل هست که اینجا اسپری رنگ قرمز را می توانید مشاهده کنید.



خب دوستان سوالات این بخش ما به اتمام رسید خیلی خوشحالم تا انتهای این ویدیو همراه من بودید محتوای متنی این ویدیو را می توانید داخل انجمن متاورس ایران زیر همین سوالی که مطرح شده مشاهده کنید همچنین می توانید این ویدیو را داخل سامانه های ویدیویی اعم از یوتیوب، آپارات، نماشا، نمایش، جعبه، دالفک، فیلو و MP4 مشاهده کنید خوشحال می شوم نظرات و پیشنهاداتتان را برای ما ثبت کنید.

موضوعاتی که در این ویدیو به آن ها پرداخته شده است:

00:00 مقدمه

07:16 برای خرید زمین در شهر مجازی ایران باید چه قوانینی را رعایت کرده ؟ و این قوانین شامل چه مواردی می باشد ؟

07:54 آیا تجارت زمین و خرید و فروش آن در شهر مجازی ایران کاری باصرفه و پرسود می باشد ؟

08:45 تجارت زمین در شهر مجازی ایران تا چه حد می تواند پرسود باشد و این پرسودی در هر گام از فازهای عملیاتی شدن متاورس رنگ و شهر مجازی ایران چگونه است ؟

10:21 برای آغاز تجارت زمین و خریدن یک ملک در شهر مجازی ایران باید حداقل چقدر موجودی در حساب ارزی بازی داشته باشیم ؟

سامانه پرسش و پاسخ : https://faq.irpsc.com

سامانه فروشگاه ملی : https://shop.irpsc.com

سامانه حیوانات و دامپزشکان : https://animal.irpsc.com

سامانه مدل های سه بعدی متا : https://3d.irpsc.com

سامانه اخبار متا : https://meta.irpsc.com

سامانه دانشگاه متاورس : https://uni.irpsc.com

سامانه مرکز آموزش ویدیویی : https://video.irpsc.com

سامانه مدیریت بر مدیران : https://crm.irpsc.com

سامانه مرکزی حم : https://irpsc.com

سامانه املاک و مستغلات : https://faq.irpsc.com/home/

اولین انجمن متاورس ایران : https://faq.irpsc.com/metaverse

اولین متاورس ایرانی " متارنگ" : https://rgb.irpsc.com/

سامانه فروشگاه حم https://sale.irpsc.com

سامانه تبلیغات : https://ad.irpsc.com

سامانه بازار ان اف تی https://nft.irpsc.com

سامانه تولید کنندگان https://supply.irpsc.com

سامانه مرکزی شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت : https://qzparadise.ir

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش