سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

درب و پنجره آکارئونی

82 بازدید10 ماه پيش
aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکاربر aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکانال aluminiumiranasia

در بین پنجره هایی که دوجداره هستند پنجره دوجداره مدل آکاردئونی محبوبیت بیشتری دارد. کاربردهای بسیاری را از این پنجره ها شما می توانید درون ساختمان خود دریافت کنید.
درب و پنجره های آکاردئونی
درب و پنجره های آکاردئونی از دوتاهفت پانل ساخته شده است و بستگی به عرض پنجره مورد نظر دارد که روی غلتک هایی نصب می شوند و به صورت آکاردئون روی هم جمع می شوند و معمولاً از جنس پلی وینیل کلراید یا آلومینیوم می باشد و از طریق لولا نگه داشته می شود.حین باز شدن، پانل های پنجره با کشیدن روی یک ریل به سمت لولاها جمع می گردند، وقتی باز هستند، صفحات بهم متصل شده تا فضای کمتری را اشغال کنند. بیشتر برای پنجره های با عرض زیاد کاربرد دارد.
کاربرد درب و پنجره های آکاردئونی
برخی از اصلی ترین کاربردهای این پنجره ها عبارت است از :

یکی از مهمترین کاربردهای پنجره آکاردئونی این است که در بالکن آنها را نصب می کنند. بسیاری از افرادی که می خواهند از زیبایی تراس خود لذت ببرند این پنجره ها را روی تراس نصب می کنند. دید کامل درون این پنجره ها وجود دارد و به همین دلیل است که روی بالکن کارایی مناسبی دارند.
شما می توانید پنجره های آکاردئونی در فضای نشیمن و یا آشپزخانه اجرا نمایید. برای دریافت هر یک از کاربردهای متنوع این پنجره ها می توانید با کارشناسان مشورت کنید تا بر اساس درخواست شما کاربرد مورد نظر با پنجره ها را برای شما فراهم کنند.
شما برای اینکه فضای ساختمان خود را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهید می توانید این پنجره ها را نصب کنید.یکی از مهمترین کاربردهای پنجره دوجداره مدل آکاردئونی، وسعت بخشیدن به فضا می باشد. این پنجره ها قابلیت این مسئله را دارند که فضای خارجی را به داخل بیاورند. این کار موجب می شود که فضای داخلی بزرگ تر شود.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش