سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پنجره و درب ترمال بریک

55 بازدید9 ماه پيش
aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکاربر aluminiumiranasia

aluminiumiranasiaکانال aluminiumiranasia

پروفیل ترمال بریک از انواع جدید پروفیل های آلومینیومی است که برای ساخت درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی عایق جهت افزایش ضریب عایق بندی استفاده می شود. برای ساختن پنجره ترمال بریک از ورق پلی آمید تقویت شده در بین ورق الومینیوم به عنوان مانع به کار می برند. ساخت پروفیل های ترمال بریک به نحوی است که درب و پنجره های ترمال بریک عایق بهتری در برابر سرما گرما و صدا خواهند شد.

پروفیل‌های آلومینیومی دارای دو نوع ساده(نرمال) و ترمال بریک هستند. در پروفیل ساده از ورق آلومینیوم تک جداره و در پروفیل‌های ترمال بریک از ورق آلومینیوم دو جداره استفاده می‌شود. می‌توان گفت در درب و پنجره های ترمال بریک از دو پروفیل آلومینیوم که با تیغه پلی آمید به یکدیگر وصل هستند استفاده ‌می‌کنند. در واقع این ماده پلی آمید باعث جلوگیری از انتقال حرارت بین دو مقطع داخلی و خارجی پنجره می‌شود. لازم به ذکر است که علت استفاده از اصطلاح ترمال بریک ( thermal break ) بدلیل شکست حرارتی بین دو مقطع می‌باشد.
ترمال بریک چیست؟
فلز آلومینیوم، فلزی با ضریب حرارتی بالاست و سرما و گرما را بیشتر از پروفیل های یو پی وی سی منتقل میکند. بنابراین با وجود اینکه نقاط هوابندی وجود دارد اما به دلیل خواص ذاتی آلومینیوم حرارت می تواند از طریق بدنه پروفیل منتقل شود. با اینکه این حرارت تبادل شده بسیار ناچیز است ولی بهینه بودن در دنیای امروز حرف اول را می‌زند. می‌توان با جدا کردن قسمت داخلی پروفیل و قسمت خارجی پروفیل به وسیله یک ماده عایق مشکل را برطرف نمود. می‌توان گفت پروفیل‌های حرارت شکن یا ترمال بریک یکسری پروفیل‌هایی هستند که با استفاده از نوارهای پلی آمید و یا PVC قسمت داخلی پروفیل را از قسمت خارجی آن جدا می‌کنند. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش