سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

Porsche 718 Spyder RS 2024 - 500 اسب بخار

263 بازدید10 ماه پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

پورشه قدرتمندترین نسخه از رودستر موتور وسط محبوب را عرضه می کند: پورشه 718 اسپایدر RS جدید. برای اولین بار، موتور تنفس طبیعی با دور بالا از 911 GT3 در یک خودروی اسپرت با موتور وسط روباز به کار گرفته می شود.

قسمت جلویی پورشه 718 اسپایدر RS جدید تقریباً با قسمت جلوی 718 کیمن GT4 RS یکسان است. کاپوت استاندارد جلو از CFRP ساخته شده و دارای یک خروجی هوای عریض در بالای سپر است. دو کانال NACA خنک کننده ترمز را بدون تأثیر منفی بر ضریب درگ افزایش می دهند. تیغه های کناری در انتهای بیرونی سپر باعث افزایش نیروی رو به پایین شدند. لبه اسپویلر جلو کمی کوتاه‌تر از 718 کیمن GT4 RS است، که همراه با بال عقب بزرگ، نیروی رو به پایین‌تری را در کیمن ایجاد می‌کند و بنابراین برای رسیدن به تعادل آیرودینامیکی به لبه اسپویلر بزرگ‌تری نیاز دارد. به جای بال، 718 Spyder RS ​​دارای یک لبه پارگی چشمگیر به شکل دم اردک است. تمام اجزای آیرودینامیکی ذاتا هماهنگ هستند. آنها تعادل آیرودینامیکی خودرو را حفظ می کنند و حداکثر ثبات رانندگی را در سرعت های بالا تضمین می کنند.

718 Spyder RS ​​جدید با یک روکش نرم تک لایه و سبک وزن دستی عرضه می شود. طراحی به طرز شگفت انگیزی جمع و جور است و از دو قسمت تشکیل شده است: بادبان خورشیدی و بادگیر. هر دو کاملاً قابل جابجایی هستند و می توان آنها را با هم یا به تنهایی در خودرو انباشته کرد.

یک شخصیت اسپرت داخل خودرو را نیز مشخص می کند: فضای داخلی به موارد ضروری کاربردی و ارگونومیک کاهش یافته است. فرمان اسپرت چسبنده RS با Race-Tex پوشانده شده و دارای علامت ساعت 12 ساعته زرد رنگ است. صندلی های سطلی کامل استاندارد از CFRP سبک وزن با روکش کربنی ساخته شده اند و پشتیبانی جانبی بسیار چشمگیری را ارائه می دهند. روکش صندلی ها از چرم مشکی ساخته شده اند، در حالی که مرکز صندلی Race-Tex سوراخ دار دارای رنگ متضاد با پس زمینه مشکی است. رنگ های متضاد خاکستری قطبی یا قرمز کارمینی هستند.

پیشرانه 718 Spyder RS ​​جدید مشابه کوپه 718 Cayman GT4 RS است. موتور شش سیلندر باکسر، با حجم سیلندر 4.0 لیتری، تا 9000 دور در دقیقه می چرخد ​​و خروجی 368 کیلووات (500 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 450 نیوتن متر تولید می کند. همراه با یک گیربکس هفت سرعته PDK با نسبت کوتاه، موتور شش سیلندر رودستر دو نفره را در 3.4 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت منجنیق می کند. این خودرو تنها در 10.9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت در حال حاضر 308 کیلومتر در ساعت است.

شاسی 718 Spyder RS ​​از قطعاتی از 718 Cayman GT4 RS و 718 Spyder استفاده می کند و برای حداکثر لذت رانندگی در جاده های پر پیچ و خم طراحی شده است. به طور استاندارد با مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) با تنظیم اسپرت عرضه می شود و 30 میلی متر کاهش یافته است. همچنین دارای بردار گشتاور پورشه (PTV) با دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی، بلبرینگ‌های تعلیق توپی و چرخ‌های آلومینیومی فورج ۲۰ اینچی است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش