سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پورشه 911 توربو اس / ما قدرت پورشه 911 را آزاد می کنیم

135 بازدید2 ماه پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

با پورشه 911 توربو اس به آدرنالین بالا خوش آمدید! با شیرجه رفتن به قلب پورشه 911 2024، برای تجربه مظهر عملکرد و تجمل آماده شوید. در این ویدیوی مهیج، محدودیت های سرعت و دقت را پشت سر می گذاریم و قابلیت های بی بدیل پورشه 911 نمادین را به نمایش می گذاریم.

به ما بپیوندید تا شما را به یک سواری هیجان‌انگیز ببریم، فناوری‌های پیشرفته و طراحی فوق‌العاده پورشه 911 توربو S را بررسی می‌کنیم. از نمای بیرونی براق گرفته تا موتور قدرتمند آن، تمام جنبه‌های این خودروی اسپورت افسانه‌ای برای حداکثر کارایی مهندسی شده است. و نشاط

از نزدیک شاهد باشید که ما پورشه 911 را در مسیر خود قرار می دهیم، شتاب، هندلینگ و ترمز آن را هم در مسیر و هم در جاده باز آزمایش می کنیم. چه از علاقه مندان سرسخت پورشه باشید و چه به سادگی از چیزهای ظریف زندگی قدردانی می کنید، این ویدیو مطمئناً شما را بند می آورد و ولع بیشتری خواهید داشت.

پس دست و پنجه نرم کنید و با پورشه 911 توربو S برای یک عمر سواری آماده شوید. وقت آن است که جانور را رها کنید و هیجان کمال رانندگی را تجربه کنید. اکشن را از دست ندهید - اکنون بازی را بزنید و در این ماجراجویی حماسی به ما بپیوندید!

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش