سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

2024 Avatr 11 - Futuristic Excellent SUV!

228 بازدید6 ماه پيش
mr.khat

mr.khatکاربر mr.khat

mr.khatکانال mr.khat

آواتر 11 رسما اولین خودرو با هواوی اینساید است

آواتر 11 بالاخره رسمی شد و پیش‌سفارش‌ها در روز دوشنبه افتتاح شد. قیمت این خودرو از 51800 دلار شروع می شود و سه نسخه از این خودرو وجود دارد که همگی با سیستم AWD دو موتوره عرضه می شوند. انتظار می رود اولین تحویل در دسامبر با گران ترین نسخه در اوایل سال 2023 به دست مشتریان برسد.

Avatr در ابتدا یک سرمایه گذاری مشترک بین Changan Automobile و Nio بود و به سادگی Changan Nio نامیده می شد. از سال 2018 که شرکت تاسیس شد، سهام Nio از 50٪ به کمتر از 1٪ در بسیاری از دورهای تامین مالی کاهش یافته است. هواوی و CATL بزرگترین سهامداران در حال حاضر هستند و این شرکت تصمیم گرفت نام خود را به آواتر تغییر دهد تا نشان دهد که از Nio فاصله گرفته است.

معماری که زیربنای Avatr 11 است CHN نام دارد و به طور مشترک توسط Changan، Huawei و CATL به طور خاص برای این برند توسعه داده شده است. این نیرو از راه اندازی دو موتوره طراحی شده توسط هوآوی و به نام DriveONE می آید. این سیستم چهار چرخ متحرک از موتور 195 کیلووات جلو و موتور 230 کیلووات در عقب با گشتاور ترکیبی 650 نیوتن متر تشکیل شده است. این به خودرو اجازه می دهد در 3.98 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد.

موتورها انرژی خود را از بسته های باتری لیتیوم یون سه تایی CTP (سلول به بسته) CATL می گیرند. آنها در 90 کیلووات ساعت با برد 555 کیلومتر و ظرفیت 116 کیلووات ساعت با برد 680 کیلومتر در دسترس هستند. این اعداد مربوط به چرخه CLTC هستند که آنها را بسیار خوش بینانه یا بهتر بگوییم دست نیافتنی می کند. با این حال، این خودرو باید بتواند 500 کیلومتر برد را با بزرگترین بسته باتری ارائه دهد.

باتری بر اساس فناوری 750 ولت ساخته شده است و شارژ سریع را با برد 200 کیلومتر در 10 دقیقه در شرایط عالی ارائه می دهد. ما در اینجا به طور مفصل در مورد سرعت شارژ صحبت می کنیم و توضیح می دهیم که چرا اعداد ارائه شده توسط سازندگان اغلب گمراه کننده هستند.

آواتر 11 4880 میلی متر طول و 1970 میلی متر عرض و 1601 میلی متر ارتفاع دارد که آن را در انتهای بالای بخش شاسی بلندهای متوسط قرار می دهد. این خودرو کمی کوتاه‌تر از آئودی e-tron S و تنها 3 سانتی‌متر از NIO ES6 که رقیب مستقیم آن در چین است، بلندتر است.

این خودرو اولین خودروی موجود در بازار است که با Huawei Inside - راه حل کامل خودروی هوشمند هوآوی عرضه می شود. این شرکت می گوید که 2000 مهندس با هواوی برای توسعه AVATRANS - سیستم کمک رانندگی - همکاری داشته است. این امکان را برای خودرانی در همه حالات از جمله موقعیت های بزرگراه، شهری و پارکینگ فراهم می کند.

این سیستم شامل 34 حسگر با 3 LiDAR و یک کامپیوتر مرکزی است که ظاهراً قادر به 400 TOPS است که 36 TOPS تسلا را نسبتاً پیاده به نظر می‌رساند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی توسط یک صفحه نمایش مرکزی شناور 15.6 اینچی مراقبت می شود، این سیستم بدیهی است که سیستم عامل هارمونی توسط هواوی عرضه می شود. سرنشین جلو و راننده دارای صفحه نمایش های اضافی درست در جلوی خود هستند و تنها دکمه های فیزیکی روی درها برای عملکرد پنجره ها و صندلی های برقی هستند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش