سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد

93 بازدید11 ماه پيش
drgyneconlogist

drgyneconlogistکاربر drgyneconlogist

drgyneconlogistکانال drgyneconlogist

علائم زگیل تناسلی را در بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد بخوانید :
زگیل تناسلی شبیه برجستگی هایی به رنگ پوست یا سفید است که روی فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ظاهر می شود. اگر به ظاهر زگیل های تناسلی دقت کنید آنها به نوعی شبیه تکه های کوچک گل کلم هستند. ممکن است شما فقط یک زگیل یا یک دسته از آنها را داشته باشید . زگیل های تناسلی می توانند بزرگ یا کوچک باشند. ممکن است خارش داشته باشند، اما بیشتر اوقات درد ندارند.
این نکته را توجه داشته باشید که همه برجستگی های روی اندام تناسلی زگیل نیستند. عفونت‌های دیگر و بیماری‌های پوستی طبیعی وجود دارند که ممکن است شبیه زگیل باشند اما چیز دیگری هستند. اگر فکر می کنید زگیل تناسلی دارید، مهم است که توسط پزشک فوق تخصص زنان معاینه شوید تا بهترین فرآیند درمان در بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد برای شما آغاز شود.

معمولا چه زمانی زگیل تناسلی ایجاد می شود؟ مراجعه به بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد
زگیل های تناسلی ممکن است چندین هفته، ماه یا حتی سال ها پس از تماس جنسی با فردی که زگیل تناسلی دارد ظاهر شود. به همین دلیل است که تشخیص اینکه چه زمانی به عفونت HPV که باعث آن شده است مبتلا شده اید یا چه کسی آن را به شما منتقل کرده است بسیار سخت است.
شما می توانید به ویروس مبتلا شوید اما در واقع هرگز به زگیل تناسلی مبتلا نشوید، بنابراین ممکن است آلوده شوید ولی هیچ علامتی نداشته باشید. برخی از افراد فقط یک بار دچار زگیل تناسلی می شوند و دیگر هرگز زگیل در بدن آنها ظاهر نمیشود. در برخی افراد بیش از یک بار زگیل ایجاد میشود و به شکل تکرار شونده در بدن آنها ظاهر شود.

اگر به زگیل تناسلی مبتلا شدید، ممکن است فکر کنید که شریک زندگی شما به شما خیانت کرده است. اما این مسئله لزوما درست نیست. گاهی اوقات ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا زگیل های تناسلی ظاهر شود، بنابراین ممکن است شما یا همسرتان مدت‌ها پیش به آن مبتلا شده باشید.
گاهی اوقات ویروس قبل از تبدیل شدن به زگیل تناسلی ماه ها یا حتی سال ها در بدن زنده اما به شکل غیر فعال می ماند. مراجعه به بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد به شما کمک خواهد کرد که مسیر درمان را به بهترین شکل طی کنید و سلامت خود را بازیابید.

یک واقعیت جالب:
شما می‌توانید به نوعی از HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی میشود مبتلا باشید اما خودتان هرگز علامتی نداشته باشید، اما همچنان آن را به شخص دیگری انتقال دهید و زگیل تناسلی در بدن آنها ظاهر شود. بنابراین دانستن اینکه دقیقا چه زمانی به زگیل تناسلی مبتلا شده اید (و چه کسی آنها را به شما داده است) پیچیده است. صحبت با شریک فوق تخصص زنان در بهترین کلینیک درمان زگیل تناسلی در مشهد میتواند شما را در یافتن حقیقت راهنمایی کند.
علائم زگیل تناسلی در زنانی که به بهترین کلینیک زگیل تناسلی در مشهد مراجعه میکنند چیست؟
علائم زگیل تناسلی در زنان شامل برجستگی های کوچک یا گروهی از برجستگی ها در ناحیه تناسلی است. زگیل ها می توانند در داخل یا خارج واژن، داخل یا اطراف مقعد یا روی دهانه رحم ظاهر شوند. ممکن است این برجستگی ها دیده نشوند یا به شکل برجستگی های خیلی کوچک که به سختی با چشم دیده شوند روی پوست یا مخاط ناحیه تناسلی شما ظاهر شوند .

این برجستگی های پوستی میتوانند :

کوچک یا بزرگ
رنگ گوشت یا کمی تیره تر
برجسته یا مسطح
صاف یا ناهموار (مانند گل کلم)
زگیل های تناسلی در زنان ممکن است از بین بروند، ثابت بمانند، یا اندازه یا تعدادشان افزایش یابد. آنها معمولاً بدون درد هستند. همچنین ممکن است در ناحیه تناسلی خارش داشته باشید یا ترشحات غیرعادی واژن داشته باشید.

اگر زگیل یا برجستگی های قرمز روی یا اطراف اندام تناسلی خود دارید، اگر شریک زندگی شما مبتلا به ویروس پاپیلومای انسانی یا بیماری مقاربتی دیگری است، یا اگر شریک زندگی شما زگیل دارد، با پزشک فوق تخصص زنان در بهترین کلینیک درمان زگیل تناسلی در مشهد مشورت کنید تا از بهترین مشورت در مسیر درمان بهره مند شوید.

علائم زگیل تناسلی در مردان چیست؟
علائم زگیل تناسلی ناشی از HPV در مردان شامل برجستگی های کوچک یا گروهی از برجستگی ها در نوک یا ساقه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد است. شما همیشه نمی توانید برجستگی ها را ببینید.

این برجستگی ها می توانند :

کوچک یا بزرگ
رنگ گوشت یا کمی تیره تر
برجسته یا مسطح
صاف یا ناهموار (مانند گل کلم)
زگیل‌های تناسلی ناشی از HPV در مردان ممکن است از بین بروند، ثابت بمانند، یا اندازه یا تعدادشان افزایش یابد. آنها معمولا بدون درد هستند، اما ممکن است خارش داشته باشند.

اگر زگیل یا برآمدگی های قرمز روی یا اطراف اندام تناسلی خود دارید، شریک زندگی شما HPV یا STD دیگری دارد، یا شریک زندگی شما زگیل تناسلی دارد، با پزشک پزشک فوق تخصص زنان در مشهد مشورت کنید تا به شما کمک کنند.

https://gynecologist.top/%D8%B9%D9%84%D8%A7%D8%A6%D9%85-%D8%B2%DA%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش