سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فیلتر دیسکی هیدرولیک: حفظ کارایی و عملکرد سیستم‌های هیدرولیک

27 بازدید2 ماه پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

در این ویدئو، با فیلتر دیسکی هیدرولیک آشنا خواهید شد که نقش بسیار مهمی در حفظ کیفیت روغن و عملکرد بهتر سیستم‌های هیدرولیکی دارد.
یونیت فیلتر هیدرولیک برای فیلتر دیسکی SPL، یک قطعه تجهیزات است که برای جداسازی ذرات جامد و آلودگی‌های مختلف از نفت و روغن استفاده می‌شود. این فیلترها در صنایع نفت، گاز، شیمیایی، پالایشگاه‌ها و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
فیلترهای هیدرولیک، سوخت و هوا به شرح زیر میباشد:
انواع فیلترهای هیدرولیک خطوط پرفشار و کم‌فشار برندهای HYDAC–MP FILTRI–REXROTH–MAHLE–MANN–DONALDSON–HUSKY انواع یونیت فیلترهای برند HYDAC (پایه‌های هیدرولیکی) و معادل‌سازی آن‌ها انواع فیلتر تانک، فیلتر برگشت، مگنت‌دار، انواع پایه فیلتر هیدرولیک سیار انواع فیلترهای دیسکی SPL و فیلتر اِسپین‌پَک (روغن، نفت، سوخت و ... ) انواع فیلترهای صنعتی مربوط به کمپرسور، سپراتور، فیلتر گاز
آیا می‌خواهید از کاهش کیفیت روغن و آسیب به سیستم‌های هیدرولیکی خود جلوگیری کنید؟ فیلتر دیسکی هیدرولیک به شما این امکان را می‌دهد. با استفاده از این فیلتر، می‌توانید ذرات آلوده و ذرات ریز را از روغن هیدرولیک خود جدا کرده و عمر مفید سیستم‌های هیدرولیکی خود را افزایش دهید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش