سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

یونیت فیلتر هیدرولیک GP, WY series magnetic oil return filte

27 بازدید11 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مخزن خط برگشت روغن، مغناطیسی، سری GP، WY ) با فشار کاری 1.6 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک GP, WY series magnetic oil return filter با مشخصات ( فیلتر تک سیلندر فیلتر برگشت روغن مغناطیسی سری GP، WY (GP, WY series magnetic oil return filter) ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 300 و 400 و 500 و 600 و 700 و 800 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک تک سیلندر مدل فیلتر برگشت روغن مغناطیسی سری GP، WY به صورت فلنج و پیچ (اتصال کاتری) می باشد.
3.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون، 20 میکرون ، 30 میکرون ، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
فیلتر برگشت روغن مغناطیسی محصول جدیدی است که توسط شرکت ما با توجه به اطلاعات فنی پیشرفته خارجی و نیازهای خاص کاربران طراحی شده است. تنها قسمت کوچکی از قسمت اتصال سر فیلتر این فیلترها در خارج از مخزن سوخت قرار دارد و قسمت اعظم آن در داخل باک سوخت قرار دارد. ، بنابراین خط لوله سیستم را ساده می کند، نصب آسان و آرایش سیستم فشرده و زیبا است. از نظر ساختاری، ساختار عظیم فیلتر برگشت روغن خط لوله اصلی را بهبود بخشیده ایم. با توجه به اینکه آلاینده های فرومغناطیسی به مقدار زیاد در سیستم هیدرولیک تولید می شوند، قبل از فیلتر کردن روغن برگشتی، ابتدا توسط آهنربای قوی به صورت مغناطیسی فیلتر می شود و سپس پس از فیلتراسیون دقیق دو مرحله ای. این نوع فیلتر مجهز به فرستنده انسداد آلودگی عنصر فیلتر و شیر بای پس روغن است. هنگامی که فشار روغن برگشتی به 0.35 مگاپاسکال می رسد، فرستنده یک سیگنال سوئیچ یا آلارم ارسال می کند. سیگنال برگشت را می توان مستقیماً از صفحه کلید فرستنده نیز خواند. مقدار فشار روغن برای یادآوری به اپراتور برای تعویض به موقع عنصر فیلتر برای اطمینان از تمیزی روغن سیستم. برای تعویض عنصر فیلتر، به سادگی درپوش انتهای فیلتر را باز کنید.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش