سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

یونیت فیلتر هیدرولیک SRFB series double-cylinder direct retu

18 بازدید10 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک مخزن مدل فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SRFB کم فشار) با فشار کاری 1.6 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک SRFB series double-cylinder direct return oil return filter با مشخصات ( فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SRFB (SRFB series double-cylinder direct return oil return filter) ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 25 و 40 و 63 و 100 و 160 و 250 و 400 و 630 و 800 و 1000 و 1300 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SRFB به صورت فلنج می باشد.
3.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 1 میکرون، 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون ، 20 میکرون ، 30 میکرون ، امکان تحویل فلنج را دارا می باشد.
4. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض فلنج فیتلر SRFB series double-cylinder direct return oil return filter ، در موقعیت 0.35 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
این فیلتر از دو فیلتر تک سیلندر، یک سوپاپ معکوس، یک شیر بای پس، یک فرستنده، یک دیفیوزر و ... تشکیل شده است که در بالا، کنار یا پایین مخزن روغن نصب می شود. عنصر فیلتر را می توان بدون خاموش کردن سیستم تعویض کرد. این مناسب برای فیلتر کردن روغن برگشتی در سیستم های هیدرولیک مداوم است. برای فیلتر کردن پودر فلز و آب بندی های تولید شده در اثر سایش اجزای مختلف در سیستم هیدرولیک استفاده می شود. ناخالصی های لاستیکی در قطعات و غیره، برای تمیز نگه داشتن جریان برگشت روغن به مخزن برای تسهیل گردش روغن در سیستم. هنگامی که عنصر فیلتر یک فیلتر مسدود می شود و اختلاف فشار بین ورودی و خروجی 0.35 مگاپاسکال است، فرستنده سیگنالی را ارسال می کند. در این زمان، شیر معکوس را بچرخانید تا فیلتر روغن پشتیبان کار کند و سپس عنصر فیلتر مسدود شده را تعویض کنید. هنگامی که عنصر فیلتر مسدود شده به دلایلی به موقع قابل تعویض نباشد و اختلاف فشار بین روغن ورودی و خروجی به 0.4 مگاپاسکال افزایش یابد، شیر بای پس به طور خودکار شروع به کار می کند و در نتیجه از عنصر فیلتر و عملکرد عادی سیستم محافظت می کند. ، اما کاربر باید عنصر فیلتر را در اسرع وقت جایگزین کند.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش