سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پایه فیلتر روغن هیدرولیک SPF series double-cylinder high-pre

19 بازدید14 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.( پایه فیلتر هیدرولیک مدل فیلتر فشار قوی دو سیلندر سری SPF ) با فشار کاری 32 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک SPF series double-cylinder high-pressure filter با مشخصات ( فیلتر فشار قوی دو سیلندر سری SPF (SPF series double-cylinder high-pressure filter) ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 160 و 240 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک فیلتر فشار قوی دو سیلندر سری SPF به صورت فلنج و پیچ (اتصال کاتری) می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک با ابعاد 38 میلیمتر، قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون، 20 میکرون ، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر SPF series double-cylinder high-pressure filter ، در موقعیت 0.5 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
6. همچنین بوبین الکترونیکی این محفظه فیلتر هیدرولیک 48 w و 50 w قابل ارائه است.
فیلتر بر روی خط لوله فشار در خروجی پمپ روغن نصب می شود تا از اجزای کنترل و محرک ها محافظت کند. به خصوص در سیستم های کنترل خودکار، قطعات سروو با دقت بالا و اجزای پیستون می توانند به طور موثری از آلودگی جلوگیری کنند، از خرابی جلوگیری کنند و عمر مفید قطعات را افزایش دهند. این فیلتر از دو فیلتر تک سیلندر، یک سوپاپ بای پس، یک سوپاپ معکوس و یک شیر تعادل، یک سوپاپ یک طرفه، یک فرستنده، یک سوپاپ اگزوز و غیره تشکیل شده است. تعویض عنصر فیلتر مخصوصاً برای نصب خطوط لوله فشار خطی در سیستم های هیدرولیک کار مداوم مناسب است. هنگامی که عنصر فیلتر فیلتر تک سیلندر در حال کار (با فلش روی دسته یا فلنج نشان داده شده است) تا زمانی که مقدار نشانگر فشار فرستنده اختلاف فشار 0.5 مگا پاسکال شود مسدود شود، فرستنده سیگنالی ارسال می کند و عنصر فیلتر باید در این زمان تعویض شود تا زمانی که دستگیره شیر معکوس را بلند کنید، شیر تعادل به طور خودکار باز می شود، سپس شیر معکوس را به سمت شیار حد مجاز بچرخانید و فیلتر پشتیبان دیگر بلافاصله کار می کند.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش