سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

پایه فیلتر SZU-A series double-cylinder oil return filter

37 بازدید10 روز پيش
metalican_fars

metalican_farsکاربر metalican_fars

metalican_farsکانال metalican_fars

1.پایه فیلتر هیدرولیک مدل فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SZU-A با فشار کاری 1.6 mpa می باشد.
2.این پایه فیلتر روغن هیدرولیک SZU-A series با مشخصات ( فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SZU-A (SZU-A double-cylinder oil return filter) ) امکان ارائه با نرخ های جریان های 25 و 40 و 63 و 100 و 160 و 250 و 400 لیتر بر دقیقه را داشته که نوع اتصال آن پایه فیلتر هیدرولیک فیلتر برگشت روغن دو سیلندر سری SZU-A به صورت فلنج می باشد.
3.سایز ورودی و خروجی سیال این یونیت فیلتر هیدرولیک متغیر بوده و با ابعادهای 20 میلیمتر، 32 میلیمتر، 40 میلیمتر ، 50 میلیمتر ، 65 میلیمتر ، قابل تحویل است.
4.همچنین از لحاظ فیلتراسیون این هوزینگ فیلتر هیدرولیک با دقت مش 1میکرون، 3 میکرون، 5 میکرون، 10 میکرون ، 20 میکرون ، 30 میکرون ، امکان تحویل المنت را دارا می باشد.
5. همچنین نمایشگر و سیستم آلارم تعویض المنت فیتلر SZU-A double-cylinder oil return filter ، در موقعیت 0.35 مگاپاسکال فعال شده و خبر از زمان نیاز به تعویض آن می دهد.
6. همچنین بوبین الکترونیکی این محفظه فیلتر هیدرولیک 48 w و 50 w قابل ارائه است.
فیلتر خط برگشت روغن دو سیلندر SRLF از دو فیلتر تک سیلندر و یک سوپاپ معکوس شش طرفه دو حالته تشکیل شده است. ساختار ساده ای دارد و استفاده از آن آسان است. همچنین مجهز به یک شیر بای پس و یک فرستنده آلودگی و انسداد عنصر فیلتر برای اطمینان از اهداف امنیتی سیستم است. در طول فرآیند کار، زمانی که عنصر فیلتر تک سیلندر تا حد معینی گرفتگی دارد و نیاز به تمیز کردن یا تعویض دارد، میزبان باید برای تعویض المنت فیلتر متوقف شود. این نه تنها باعث اتلاف وقت می شود، بلکه نمی تواند نیازهای کاری مستمر میزبان را برآورده کند. فیلتر دو سیلندر به طور موثر مشکل فیلتر تک سیلندر را حل می کند. برای نقص در فیلتر کارتریج، عنصر فیلتر را می توان بدون خاموش شدن تمیز یا تعویض کرد تا از عملکرد عادی و مداوم هاست اطمینان حاصل شود. ویژگی کار آن این است که وقتی یک عنصر فیلتر مسدود شده و نیاز به تعویض دارد، نیازی به توقف موتور اصلی نیست. فقط شیر تعادل فشار را باز کنید و شیر معکوس را بچرخانید و فیلتر دیگر می تواند شروع به کار کند و سپس عنصر فیلتر مسدود شده را جایگزین کنید.
تماس با ما گروه صنعتی متالیکان فارس 07138331212 - 09362082933

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش