سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کرم معجزه چیست 09906922783 عوارض کرم معجزه 09303041768 تا

183 بازدید8 ماه پيش
sabana62

sabana62کاربر sabana62

Saba_sana94کانال Saba_sana94


کرم معجزه
0
عنوان اسلاید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی
کرم معجزه اصل
کرم معجزه معمولی اصل درویشی
کرم معجزه معمولی
کرم معجزه, پرفروش
120,000تومان

کرم معجزه شب دوز عالی نقره
پرفروش, کرم معجزه
225,000تومان

کرم معجزه شب دوز ویژه (ضدلک،ضدجوش،روشنکننده)
پرفروش, کرم معجزه
نمره 4.70 از 5
335,000تومان




کرم معجزه اصل
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 50 تایی
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 50 تایی
کرم معجزه
6,500,000تومان
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 24 تایی
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 24 تایی
کرم معجزه
3,120,000تومان
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 12 تایی
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 12 تایی
کرم معجزه
1,680,000تومان
کرم معجزه شب دوز عالی نقره
کرم معجزه شب دوز عالی نقره 6 تایی
کرم معجزه
1,050,000تومان
کرم معجزه شب دوز معمولی 50 تایی
کرم معجزه شب دوز معمولی 50 تایی
کرم معجزه
3,500,000تومان
کرم معجزه شب دوز معمولی 24 تایی
کرم معجزه شب دوز معمولی 24 تایی
کرم معجزه
1,800,000تومان
کرم معجزه شب دوز معمولی 12 تایی
کرم معجزه شب دوز معمولی 12 تایی
کرم معجزه
936,000تومان
کرم معجزه شب دوز معمولی 6 تایی
کرم معجزه شب دوز معمولی 6 تایی
کرم معجزه, کرم های دست ساز
540,000تومان
کرم معجزه معمولی اصل درویشی
کرم معجزه معمولی
کرم معجزه, پرفروش
120,000تومان

کرم معجزه شب دوز عالی نقره
پرفروش, کرم معجزه
225,000تومان

کرم معجزه شب دوز ویژه (ضدلک،ضدجوش،روشنکننده)
پرفروش, کرم معجزه
نمره 4.70 از 5
335,000تومان


محصولات آرایش و بهداشتی درویشی
-20%

صابون ویژه
محصولات بهداشتی, کرم های دست ساز
100,000تومان 80,000تومان
-12%

سرم پپتید کلاژن
محصولات بهداشتی
170,000تومان 150,000تومان
-11%
روش مصرف کرد دست ساز معجزه
کرم ضد افتاب ویژه
محصولات بهداشتی
168,000تومان 150,000تومان
-16%

شامپو رفع ریزش مو
محصولات بهداشتی
250,000تومان 210,000تومان
کرم سفید کننده درویشی
کرم سفید کننده گوری
محصولات آرایشی
150,000تومان
نحوه سفارش کرم معجزه دوریشی
نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
سن
جنسیت
خانم
آقا
مشکل پوستی
توضیحات

کرم معجزه برای چه پوستی مناسب است؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کرم معجزه و هر چیزی که باید راجب آن دانست
کرم معجزه یکی از کرم های معروف است که افراد زیادی از آن استفاده کرده اند و نتیجه خوبی گرفته اند . این کرم یک کرم گیاهی است و هیچ عوارضی ندارد . این کرم در عرض مدت کوتاهی به شما کمک میکند که تمام مشکلات پوستیتان را درمان کنید. وقتی از این کرم استفاده میکنید تمام جوش ها و لک هایتان از بین میروند . شما با استفاده از این کرم پوستی سفید و شفاف خواهیم داشت و.. . این ها تبلیغاتی هستند که در زندگی روزمره شاید بارها بشنویم و در سایت ها و اینترنت چشممان بهشان بخورد . آیا این ادعا ها صحت دارند ؟ واقعا کرم معجزه اصل معجزه میکند؟ اصلا چگونه کرم معجزه سبب درمان پوست میشود؟ کرم معجزه از سالها پیش پا به دنیای ما گذاشت و از وقتی یادم میاید اسمش را میشنیدم ولی الان که این کرم پیشرفته تر شده و یکبار دیگر خودش را به مردم ثابت کرده همه مردم با آن بیشتر آشنا شده اند و مشتاق هستند یکبار از آن استفاده کنند و از این کرم نتیجه بگیرند. از این کرم در اینترنت و دنیای واقعی و منابع زیاد و بیشمار دیگری خیلی تعریف میشنویم بنظرتان آن همه تبلیغات صحت دارند؟ اصلا کرم معجزه چگونه تولید میشود و تاریخچه آن چیست؟ چگونه باید به این کرم اعتماد کنیم آیا تضمینی میشود که پوست ما آسیب نبیند؟ در ادامه در رابطه با این کرم بیشتر صحبت خواهیم کرد و به پاسخ تمامی سوال هایتان خواهید رسید.

نحوه ساخت کرم معجزه:

از آنجایی که کرم معجزه اصلی از ترکیبات گیاهی ساخته شده میتوان گفت ترکیبات کرم معجزه چیزی جز گیاهان نیست. گیاهانی که در این کرم ها به کار میروند کاربرد خاصی برای درمان برخی از مشکلات پوستی دارند . بنابراین این گیاه ها را آزمایش کرده و مطمئن میشویم که مضراتی نداشته باشند. نحوه ساخت کرم معجزه شاید چیزی باشد که نتوانید به همین راحتی به آن دست بیابید. چرا که ساخت این کرم با مراحلی پیچیده و دشوار همراه است و فقط افرادی که در این حوضه مهارت دارند قادر به ساخت کرم معجزه هستند. هر چند طرز تهیه کرم معجزه چیزی نیست که به این آسانی به دست بیاید ولی شما میتوانید نحوه ساخت کرم های کوچک دیگری که برای مشکلات پوستی کوچکتر به کار برده میشوند را از اینترنت یا منابع دیگر آموزش ببینید.کرم معجزه با دردسر های زیادی ساخته میشود و برای همین هم معمولا در کارخانه ها عطاری ها و.. ساخته میشود که چند نفر باهم جمع میشوند و به کمک یکدیگر این کرم ها را بسازند. در این کرم از گیاهانی استفاده میشود که شاید به راحتی بدست نیایند. و ترکیباتی دارد که بارها تست و آزمایش میشوند. مراکزی که این کرم را میسازند مجوز دارند و تحت نظارت بهداشت هستند.

نتیجه استفاده از کرم معجزه و تاثیر آن روی پوست:

خواص کرم معجزه قادر به درمان مشکلات پوستی از جمله جوش لک سوختگی تیرگی سلول های مرده زخم آبرسانی به پوست و.. می باشند . این کرم ها تقریبا برای تمامی مشکلات پوست ساخته شده اند و قادرند حدلاقل مشکلات پوستی را کاهش دهند. بعد از گذراندن دوره درمان شما به نتیجه دلخواهتان میرسید . بسته به کرمی که استفاده میکردید پوست شما شفاف و یکدست و سفید بدون لک و جوش یا خشکی باقی میماند شما به پوستی شاداب میرسید و هر روز صبح با نگاه کردن به خودتان روز هایتان را پر انرژی تر شروع خواهیم کرد. استفاده از کرم معجزه باعث میشود به پوست شما ویتامین های مورد نیاز برسد این کرم مانند یک مکمل عمل میکند. و برای پوستتان ویتامین ها آبرسانی و مواردی که باعث تقویت پوستتان میشود را انجام میدهد.در نتیجه شما با استفاده از این کرم و طی کردن مراحل درمان میتوانید پوستی سالم و شاداب داشته باشید. البته ممکن است پس از مدتی استفاده نکردن از کرم پوست شما به حالت اولش برگردد.

تفاوت عملکرد کرم معجزه اصلی و تقلبی :

کرم گیاهی معجزه اصلی قادر به درمان پوست است و تا به حال عملکرد فوق العاده ای داشته اما کرم معجزه تقلبی میتواند به چند روش عمل کند.. . کرم های معجزه تقلبی یا توسط افراد سودجو و بی تجربه ساخته میشوند یا کرم های معجزه اصلی که تاریخشان گذشته و خراب شده اند را به فروش میرسانند. در هر صورت این کرم یا هیچ عملکردی روی پوست شما انجام نمیدهد یا ممکن است منجر به ایجاد آسیب ها و مشکلات پوستی دیگری شود. این کرم ها به همان اندازه که مسخره به نظر میرسند خطرناک هم هستند. تا وقتی این کرم های تقلبی باشند پوست همگی ما در خطر است. معمولا کسانی این کرم ها را میسازند که حوصله ساخت کرم اصلی را ندارند. بنابراین اگر بخواهند با بی حوصلگی یک کرم تقلبی از کرم اصل کپی کنند باز هم یک جای کارشان میلنگد.

تشخیص کرم اصلی از تقلبی:

از آنجایی که کرم های تقلبی همیشه یک سرنخ از خود باقی میگذارند ما به راحتی میتوانیم مچ آنها را بگیریم. کسانی که کرم تقلبی را میسازند حوصله ساخت یک کرم کامل و همه چیز تمام را ندارند. و حتی به جذب مشتری و.. هم اهمیت نمیدهند. آنها خیلی راحت میتوانند مردم را فریب دهند . اما شما با یکم زرنگی میتوانید از تمام کرم های تقلبی بر بیاید. کافیست چند نکته را بسنجید و چند مرحله را خیلی سریع انجام دهید تا متوجه شوید کرم هایی که میخرید اصل یا تقلبی هستند؟

* قیمت کرم معجزه اصل

برای مثال میخواهید کرم معجزه برای درمان جوش بخرید. کسی که برای اولین بار این کرم را تولید کرده و به فروش رسانده حتما با توجه به اینکه ضرر نکند سود داشته باشد و.. یک قیمت خاصی را برای محصولش در نظر گرفته. به همان قیمت محصولش را به مغازه های دیگر و مردم میفروشد. حالا مغازه های دیگر که باز هم میخواهند سود کنند و.. یک قیمت حوالی آن قیمت قبلی که محصول را خریده اند در نظر میگیرند. بنابراین فروشنده هر چقدر هم که بخواهد محصولش را گران یا ارزان بفروشد یک قیمت حوالی قیمتی که محصول را خریده به شما میدهد. بنابراین وقتی شما تقریبا قیمت کرم مورد نظرتان را میفهمید دیگر فریب فروشنده های طمع کار را نمیخورید و یک کرم تقلبی در ازای قیمت ارزان تحویل نمیگیرید. معمولا فروشنده های کرم تقلبی کرم را ارزان تر یا گران تر میفروشند تا مشتری های بیشتری جذب کنند. آنها ممکن است بگویند این یک کرم اصل است و برای همین گران است . در صورتی که هیچ کرم اصلی قرار نیست حتما حتما گران باشد. یا احتمال زیادی هم دارد که بگویند من این کرم را از جای دیگری گرفته ام و این کرم اصل را به من ارزان داده اند در واقع در آن منطقه همه جنس ها و محصولات را ارزان میفروشند. ممکن است یک کلک دیگر را هم به کار ببرند. اما وقتی شما تقریبا قیمت اصلی کرم را میدانید دیگر فریب این آدم ها را نمیخورید. این مرحله اول کار است.

* ظاهر مرتب کرم معجزه اصل

ظاهر یک کرم اولین چیزی است که مشتری میبیند و یک سازنده کرم معجزه اصل میداند که ظاهر مرتب یک کرم سبب میش.د مشتری به آن کرم و همینطور آنها بیشتر اعتماد کند. بعلاوه اینکه وقتی ما یک کرم زیبا را میبینیم بیشتر جلب آن کرم میشویم. در حالی که یک کرم تقلبی از آنجایی که سازنده آن حوصله ی ساخت کرم را ندارد به این مورد اهمیت نمیدهد و فقز میخواهد کارش را زودتر تمام کند. بنابراین این یک نکته میشود برای لو دادن یا مچ کم تقلبی را گرفتن.ظاهر یک کرم را مواردی مانند نوشته های روی آن یا تصاویر روی آن میسازد. وقتی کرم یک کرم اصلی است اکثرا آن کرم نوشته های پر رنگ و خوانا دارد و از تصاویر با کیفیت و زیبایی برخوردار است. ولی کرم تقلبی کاملا برعکس آن عمل میکند.

* تاریخ انقضا کرم معجزه اصل

برخی از فروشندگان هم هستند هواسشان به محصولاتشان نیست و نمیدانند که محولشان دیگر قابل استفاده نیست یا تاریخش گذشته و برخی دیگر از فروشنده ها هم هستند که میدانند محصولشان دیگر قابل استفاده نیست ولی از هواس پرتی مردم سو استفاده میکنند و کرم را به قیمت پایین تر میفروشند. بنابراین به هر حال کرم های تاریخ گذشته زیادی وجود دارند که در حال به فروش رسیدن هستند . و نکته ای که باید به آن تووجه کرد همین است. تاریخ محصولی که میخریم . مهم نیست چقدر برای محصول هزینه میکنیم یا کرم مورد نظرمان را به چه قیمتی میخریم مهم اینست که برای هزینه ای که میکنیم ارزش قائل باشیم و توجه کنیم که یک کرم اصل بخریم و فریب نخوریم. حالا اگر تاریخی روی محصولی که قصد خریدش را داریم ننوشته باشد در آن صورت باید چه کار انجام دهیم؟ معمولا ای محصول ها معتبر نیستند و خرید آنها هم شاید حتی خطرناک تر از کرم تقلبی باشد چون هر محصولی باید یک تاریخی روی آن نوشته شده باشد. ولی اگر مصمم به خرید آن هستید بهتر است به مرحله آخر بروید.

* غلظت و رنگ و بوی کرم معجزه اصل

اگر شما قبلا کرمی که قصد خریدش را دارید دیده اید یا میدانید غلظت و رنگ و بوی آن چگونه است و به راحتی میتوانید آن را تشخیص دهید پس بهتر است به این مورد هم توجه کنید. اگر کرمی که میخواهید بخرید شبیه به همان کرمی باشد که قصد خریدش را داشته اید فقط یک مورد مشکوک دارد که مثلا رنگ آن کمی عوض شده یا احساس کنید بوی بدی بدهد یا احتمال میدهید آن محصول خراب شده باشد. پس بهتر است دست نگه دارید و آن کرم را نخرید. در صورتی که کرم تاریخی ندارد و این موارد را هم در کرم ببینید پس عاقلانه ترین کار اینست که کرم را نخرید.

کرم معجزه مواد شیمیایی ندارد :

کرم دست ساز معجزه دارای مواد شیمیایی نیستند اما کرم هایی که دست ساز نباشند شاید از مواد شیمیایی برخوردار باشند . معمولا کرم های معجزه مواد شیمیایی ندارند. به ویژه اگر کرمی که میخواهید بخرید دست ساز باشد احتمال خیلی زیادی وجود دارد که آن کرم مواد شیمیایی نداشته باشد . ولی برای مطمئن شدن از این موضوع میتوانید ترکیبات کرم را بخوانید. مواد شیمیایی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد بنابراین به همین دلیل است که آن را معمولا در کرم معجزه استفاده نمیکنند. هدف از ساخت کر معجزه یک کرم معتبر است که پوست را درمان کند و عوارضی نداشته باشد.


کارشناسان ما میزبان صدای سوالات شما هستند
09906922783
09364824311

دروازه پرداخت معتبر
تماس با ما
درباره ما
مشاوره رایگان
اینستاگرام
آپارات
راهنمای خرید
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت کرم معجزه محفوظ است
جستجوی محصولات

جستجو
منو
دسته بندی ها
صفحه اصلی
مشاوره رایگان پوستی
راهنمای خرید کرم معجزه
مقالات
تماس با ما
درباره ما
اینستاگرام
فروشگاه
سبد خرید
بستن
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
خانه
0سبد خرید
حساب من
تماس

فروشگاه

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش