سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

سکس تراپی چیست؟ درمان اعتیاد به پورنوگرافی و سکس اینترنی

94 بازدید6 ماه پيش
delvinpsychology

delvinpsychologyکاربر delvinpsychology

delvinpsychologyکانال delvinpsychology

سکس تراپی شاخه ای از روانشناسی است که به ریشه مشکلات جنسی می پردازد و برای حل آنها راهکار ارائه می دهد.
سکس تراپی به افراد کمک میکند تا زندگی جنسی سالم داشته باشند. عمده مشکلات جنسی بین زوجین، میل جنسی پایین، عدم توافق جنسی، استرس و اضطراب در رابطه، تمایلات جنسی نامنطبق و … است که بی ارتباط با اعتیاد به سکس یا پورنوگرافی نمی باشد. سکس‌تراپیست با آموزش‌های لازم و ضروری به زوج‌ها کمک می‌کند تا مشکلات مربوط به رابطه‌ جنسی خود را به سادگی برطرف کنند. درمانگران جنسی با درمان مبتنی بر احساسات، مداخلات مبتنی بر ذهن و آموزش تکنیک‌های ارتباط بین زوج‌ها به افراد کمک می‌کنند تا رفتار و عملکرد بهتری در رابطه‌ جنسی داشته باشند. و در کنترل هیجانات موفق تر عمل کنند.
سکس تراپی چیست؟
در قرن ۱۹، عصر ویکتوریایی، با هرچیزی که رنگ و بوی جنسی داشت مخالفت میشد.
در آن زمان افراد هرگونه موضوع جنسی را انکار میکردند.
در حقیقت هر موضوع جنسی تابو محسوب می شد. شاید بتوان گفت نظرات فروید عکس العملی دربرابر دوران پر خفقان ویکتوریایی بوده است. بسیاری از مفسران بیان نظرات فروید را که همزمان با جنگ جهانی اول بود، انقلاب اول جنسی می نامند. و به دنبال آن در دهه ۱۹۶۰ انقلاب جنسی دوم رخ داد که طولانی تر و تأثیر گذارتر بود.
منظور از انقلاب جنسی، آزادی جنسی خصوصا درباره زنان و باور به سرکوب نکردن انرژی جنسی است. باب گفتگو درباره موضوعات جنسی با تحقیقات کینزی، ریچ و دیگران گشوده شد.
انقلاب جنسی دهه ۶۰ با وجود نکات مثبتی که داشت، زمینه را برای پورنوگرافی فراهم می‌کرد.
پورنوگرافی به معنای هرگونه برنامه با مضمون جنسی محض است که تنها برای برانگیختگی جنسی تولید می شود. مطالعات نشان میدهد که درجه بالای صراحت وبی پروایی جنسی، خشونت و تبعیض جنسیتی در پورنوگرافی از جمله عواملی هستند که بر گرایشها و روابط جنسی افراد اثر گذارند.
از دیگر آثار مخرب پورنوگرافی، حساسیت زدایی و پذیرش تدریجی بیشتر آن است. گرچه داشتن رابطه جنسی، پاسخگویی به نیاز طبیعی هر انسان است، شکل صحیح این رابطه به آموزش نیاز دارد. در نبود آموزش روابط سالم جنسی، این عوامل به آشفتگی فکری و روانی منتج میشود. داشتن زندگی جنسی سالم و رضایت بخش ضروری است. که علاوه بر فواید بیولوژیک، بر کیفیت روابط تاثیر گذار است.

https://delvinpsychology.com/product/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش