سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی بهترین تقویم های اقتصادی فارسی | ویدئو شماره 214

30 بازدید1 ماه پيش
fxmaxi

fxmaxiکاربر fxmaxi

اف ایکس ماکسیکانال اف ایکس ماکسی

مطلب آموزش صفر تا صد معاملات کپی ترید: https://fxmaxi.com/economic-calendar/

ارتباط با کارشناسان اف ایکس ماکسی:: https://fxmaxi.com/telegram/

کانال تلگرام اف ایکس ماکسی: https://t.me/fxmaxi_com

بهترین تقویم اقتصادی فارکس/ تقویم اقتصادی جهانی
امروزه تقویم اقتصادی بازارهای مالی به یکی ابزارهای مهم و جدا نشدنی تحلیل بازار، درجهت داشتن معاملات موفق تبدیل شده است. این تقویم های اقتصادی، شامل تاریخ رویدادهای آتی مالی و اقتصادی در جهان می باشد که هر کدام به صورت مستقیم و غیر مستقیم در معاملات تاثیر بسزایی دارند.
این اخبار بسته به درجه اهمیتشان در بازار فارکس، سهام، فلزات گرانبها،بازار انرژی و دیگر بازارها تاثیر می گذارند. به طور معمول، اخبار مهم بازار فارکس شامل اخباری در مورد شاخصهای اقتصادی کلان دنیا مانند نرخ بهره و سیاست های پولی (سیاست انبساطی و انقباضی) می باشد.
به طور کل تقویم های اقتصادی، تقویم های هستند که زمان، مکان، اهمیت و محل وقوع این رویدادها و اخبار بازار جهانی فارکس و غیره را شامل می شوند.
به خاطر اهمیت ویژه اخبار و تحلیل های اقتصادی، تحلیل فاندامنتال خبری فارکس به یکی از نقاط مشترک، تحلیلگران بنیادی و تکنیکال شده است. در واقع با وجود تمام تفاوت ها در رویکردهای این دو گروه در زمان تحلیل بازار، تحلیل خبری فارکس اخبار اقتصادی بین همه تریدرها مشترک می باشد.

در انتها می توان نتیجه گرفت که امروزه به دلیل اهمیت تحلیل خبری فارکس بر اساس اخبار، این تحلیل فقط مختص تحلیل فاندامنتال در فارکس نبوده و تمام کاربران فعال، باید نسبت به بازار معا شاخص های اقتصادی، داده هایی از المان های اقتصادی هستند که تحلیلگران اقتصادی برای تفسیر و تحلیل آینده بازار از انها استفاده می کنند. این شاخصها علاوه بر تحلیل حال و آینده بازار، میزان سلامت اقتصاد را نیز نشان می دهند، در واقع این شاخص ها قطب نمایی برای پیش بینی مسیر آینده اقتصاد توسط اقتصاد دانان می باشد.
در نتیجه با داشتن تفسیر و تحلیل محتوای اخبار شاخصهای اقتصادی می توان مسیر بازار را پیش بینی کرد و با داشتن بینشی صحیح از مسیر احتمالی آینده اقتصاد، می توان بهترین فرصت ها را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد شناسایی کرده و از ضررهای احتمالی جلوگیری کرد.
معامله گران قادرند با تکیه بر تحلیل اخبار اقتصادی جهان، درصد موفقیت خود را در معاملاتشان بالا ببرند. به همین منظور در این قسمت مهمترین شاخصهایی که در تقویم اقتصادی بازار جهانی ارائه می شوند، ذکر آورده شده است . ملاتی و ابزارهای معاملاتی اشان، اخبار و رویدادهای مربوط به ان را دنبال کنند .



00:00 مقدمه
00:25 تحلیل اخبار اقتصادی با تقویم اقتصادی به زبان فارسی
02:07 تحلیل فاندامنتال با شاخص های اقتصادی تقویم اقتصادی
07:41 انواع اخبار مهم تقویم اقتصادی فارکس
11:45 راه های دسترسی به اخبار و تقویم اقتصادی فارکس

ویدئوهای مرتبط
آموزش کامل متاتریدر 4 و 5: https://www.aparat.com/v/4BeqD
رتبه بندی بروکرهای فارکس ایران: https://www.aparat.com/v/1DMjv

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش