سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

همایش همراه اول

22 بازدید13 روز پيش
resane.modern11

resane.modern11کاربر resane.modern11

resane.modern11کانال resane.modern11

ویژگی ها و مزایای تلویزیون های شهری LED شرکت رسانه مدرن شهر
تلویزیون های شهری این شرکت فول وارداتی می باشد ، بسیار مناسب جهت اجرا و سهولت در نصب با کیفیت و سرعت بالاست . به طور مثال قابلیت نصب یک تلویزیون شهری بیست متری تنها در نیم ساعت را داراست. تمامی تلویزیون ها دارای هاردکیس برای محافظت تلویزیون های شهریvideo wall و به منظور سهولت در جابجایی تلویزیون های شهری است . تعداد چهار عدد از تلویزیون های شهری در داخل یک هاردکیس فول وارداتی قرار می گیرد که کار نصب و حمل و نقل را بسیار ساده می کند. کابل کشی تلویزیون ها به وسیله کابل های برق و دیتا از پشت کابینت می باشد که نصب و کابل کشی برق و ذیتای تلویزیون شهری را تنها در 10 دقیقه به انجام می رساند .

سهـولت در اجـرا در کلیـه شرایـط آب و هوایـی و مقـاوم در برابر تابـش مستقیـم نـور خورشیـد و محیـط کامـلا مرطـوب و هـوای بارانـی به ویـژه جنـوب و شمـال کشـور و همچنین قابلیـت پخـش سـاعت ، زیرنویس ، پخش لوگو های مختلف بر روی تصاویر بطور انلاین و همزمان ، متـن و فیلـم مراسـم های ملـی و مذهبـی روزهـا و سالهـای آینـده ، با توجـه به دارا بـودن نـرم افـزار تحـت وینـدوز و سازگـار با کلیـه نـرم افـزارهای وینـدوز جهـت پخش فیلم ها و تصاویر در تلویزیون های شهری و متناسب با ویندوزهای xp ، ویندوز7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 8.1 ویندوز 10 و ... می باشد.

و نیز قابلیـت سـاخت تیـزر تبلیغـاتی با فیلـم و تصاویـر و افزودن افکـت روی آن ها ، قابلیـت پشتیبـانی و پخـش کلیـه فایلهـای تصویـری ، صوتـی ، تیـزر ، فیلـم ، عکـس ، پخـش زنـده مستقیـم تلویزیونی و کلیـه فایلهـای متنـی و تصویـری ، تنظیـم اتوماتیـک روشنـایی تصویـر ( برایتنـس ) متنـاسب با نـور محل هنـگام روز و شـب جهـت صـرفه جویـی در مصـرف انـرژی و کاهـش هزینـه بـرق مصـرفی شما را داراست . درج سریـع و آسـان زیرنویـس و بـالا نویـس و همچنیـن تقسیـم صفحـه برای پخـش فیلـم وعکـس و قابلیـت سـاخت تیـزر با تصـاویر و فیلـم های موجـود با نـرم افـزاراختصـاصی نمایشـگر تلویزیون شهری است . با بیـش از صـدها افکـت نمایشـی به همـراه پخش آنـلاین صـدا و تصـویر به صـورت همـزمان در تلویزیون های شهری است .قابلیـت اتصـال به شبـکه های سـراسـری جهـت پخـش تصـاویر ماهـوارهای و ملـی سـازمان صـدا و سیمـا با فرمت با کیفیت FULL HD SDI 1080P و FULL HD SDI 1080i را داراست .

قابلیـت کنتـرل از راه دور از طریـق اینتـرنت ، بی سیـم ( وایـرلس ) انتقـال تصـویر ( دیتـا ) و ... و دوربیـن های مداربستـه را داراست . تلویزیون ها دارای یکسال گـارانتی بدون قید و شرط و بهتـرین کیفیـت رنـگ و بالاتـرین پـردازش تصـوی و بیشتـرین تعـداد رنـگ و فنـاوری موجـود نیز داراست . فـروش و ارائـه خدمـات از اجـرای فنـداسیون و سـازه تا پایان کـار و راه انـدازی تلویزیون های شهری را بر عهده داریم .

تلویزیون های شهری منحنی OLED مخصوص
استودیوهای تلویزیونی صدا و سیما با کیفیت 4K
تحولی در عرصه ی استیج های متفاوت واردات تلویزیون های شهری منحنی (خمیده) تلویزیون های محدب ، تلویزیون های مقعر ، تلویزیون های استوانه ای با کیفیت تصاویر بسیار بالا بدون رفرش تصویری مخصوص استودیو های خبری صدا و سیما بدون لرزش تصویر و بدون ایجاد خطوط نابهنجار در دوربین های حرفه ای صدا و سیما ، با قابلیت انحنا از -15 تا +15 درجه برای محدب و مقعر شدن تلویزیون بدون هیچ گونه خطوطی در تصویر نهایی را دارد .

بهترین خدمات را ارائه می دهیم
شـرکت رسـانه مدرن شهـر ، آقابابایی - بزرگترین وارد کننده و مجـری تخصصی فروش و اجاره تلویزیون های شهری ، LED شهری استاندراد ( فول کالر تایوانی ) 4K ، Curve 4K ، Full HD ، Ultera HD به همراه هاردکیس های وارداتی ، مفتخر است با تلاش بی وقفه متخصصان کارآمد خود توانسته در جهت پیشرفت ارتباطات ، تبلیغات و استفاده از نمایشگرهای ال ای دی برای معرفی کالا ، خدمات محصولات و مجموعه های تجاری ، اداری ، فرهنگی ، تفریحی و استفاده بهینه از آنها در طراحی مشاوره و اجرا ، گامی نو و موثر بردارد و با تحقیقاتی گسترده توانسته است به موفقیت های ارزشمند در این صنعت دست یابد .
چنانچه امروزه با بهـره گیری از بهینه ترین و جدیدترین نوآوری های این صنعت در دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و می توان با اطمینان گفت در زمینه تولید و ارائه این نوع نمایشگرها از برترین تکنولوژی های روز دنیا همانند نمایشگرهای منحنی محدب , مقعر و دایره ای با تراکم پیکسل بسیار بالا بهره برده است و با ماشین آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که امکان دقت لازم تا هزارم میلیمتر را می دهد ، بهترین کیفیت محصول را عرضه کرده ایم . در عرصه واردات مستقیم کالا و بدون واسطه و بهره مندی از قطعات مرغوب و باداوام ،کیفیت بالای تصاویر ویدیویی و همچنین طول عمر بالای تلویزیون شهری (LED شهری) ، نصب سریع ، آسان ، حمل و نقل آن با حداقل افراد و هزینه کمتر را مد نظر قرار داده ایم .

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش