سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی کانکس های پر فروش کانکس بارون

22 بازدید17 روز پيش
faryaaas

faryaaasکاربر faryaaas

faryaaasکانال faryaaas

کارخانه تولید کانکس و خانه پیش ساخته کانکس بارون ConexBaron (تولید کننده انواع کانکس درجه) با دارا بودن بیش از یک دهه تجربه در ساخت انواع کانکس اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی، سرویس بهداشتی و … توانسته است در طول این سال رضایت مشتریان و کار فرمایان خود را بر آورده کرده و افتخارات و گواهینامه های متعددی از ارگان های مختلف دریافت کند. در ادامه به وجه تمایز خدمات ما نسبت به سایر کارخانه های تولید کننده میپردازیم:

1- ساخت انواع کانکس سفارشی سازی شده

کانکس بارون با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه تولید و ساخت انواع خانه پیش ساخته، قادر به تولید انواع کانکس نگهبانی، اداری، سیار، کانکس ویلایی، مسکونی و … با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز است. همچنین این کارخانه قادر به ساخت انواع این محصولات به صورت سفارشی سازی شده با بهترین متریال است.

2- سرعت العمل در کار

تیم ما با استفاده از دانش تخصصی و تجربه کافی در ساخت انواع خانه های پیش ساخته توانسته است با کیفیت ترین کانکس ها را در کمترین زمات تولید و روانه بازار کند.

3- گارانتی و خدمات پس از فروش کانکس بارون

شرکت کانکس بارون، با تولید انواع کانکس پیش ساخته با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را حفظ کند. تمامی محصولات ما دارای گارانتی بوده و در صورت هرگونه خرابی یا مشکلات داخلی می توانید آن را به ما بگویید و در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض آن کنیم.

4- حمل و جابه جایی کانکس ها

تمامی محصولات دارای ویژگی حمل آسان هستند. حمل و نقل آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن با ماشین‌های سنگین معمولی انجام می شود. شرکت کانکس بارون مراحل ارسال و حمل انواع محصولات و سازه‌های پیش ساخته را به تمام شهرها و نقاط کشور به شکل Door to Door از درب کارخانه تا درب سایت پروژه با رعایت تمام اصول حرفه‌ای انجام می‌دهد و در نهایت محصول خریداری شده را سالم تحویل مشتری می‌دهد.

افتخارات و گواهینامه های کانکس بارون
کارخانه و شرکت معتبر کانکس بارون به عنوان بزرگترین شرکت کانکس سازی در کشور، با دارا بودن بیش از یک دهه سابقه و تجربه در زمینه ساخت انواع کانکس و خانه پیش ساخته و با بکارگیری از مهندسان و متخصصان با تجربه و دستگاه های پیشرفته با استاندارد های جهانی، توانسته است افتخارات متعددی در زمینه تولید انواع سازه پیش ساخته کسب کند که بخشی از این افتخارات و گواهینامه ها به موارد زیر تقسیم بندی می شوند.

واحد نمونه صنعت استان خراسان رضوی از ۹۳ تا ۱۴۰۱
واحد نمونه صنعت کشور ۹۵
صادر کننده نمونه در سال های ۹۶ و ۹۷ و ۱۴۰۱
واحد نمونه استاندارد و کیفیت ۹۷
واحد نمونه استاندارد ۹۸ تا ۱۴۰۱
گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان ۹۲ – ۹۴ – ۹۵
واحد نمونه حمایت از حقوق تولید کنندگان ۱۳۹۵

کانکس بارون

https://conexbaron.com/
مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1
051-36228800
051-36228814

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش