سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خرید پرده شید رول

18 بازدید21 روز پيش
naderigallery

naderigalleryکاربر naderigallery

naderigalleryکانال naderigallery

پرده شید رول، پرده‌ای است که مدل آن به صورت کرکره‌ای و بالارو است که طرفداران زیادی دارد و از پرفروش‌ترین محصولات حساب می‌شود. اگر به محیط اطراف خود دقت کرده باشید، قطعا پنجره‌هایی وجود دارند که پرده شید رول بر روی آنها نصب شده است. یکی از نقاط مثبتی که خرید پرده شید دارد، نصب آسان آن است. از این پرده بیشتر در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌شود و در ایجاد سایه در محیط بسیار موثر است.
ساختار پرده شید رول بگونه‌ای است که از یک لایه پارچه تشکیل شده است که جنس پارچه آن طول عمر بالایی دارد. پرده شید رول را می‌توان یک پرده مدرنی درنظر گرفت که می‌توانید آن را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه نادری گالری بخرید.
این نوع پرده برای فضاهای بزرگ با پنجره‌های عریض بسیار مناسب است. این پرده با ایجاد سایه، از ورود نور شدید آفتاب به داخل فضای بسته جلوگیری می‌کند. ضخامت پارچه‌های این پرده با هم تفاوت دارد که می‌توان با توجه به شدت نور، یکی از آنها را انتخاب کرد. یکی از آپشن‌هایی که خرید پرده شید رول از نادری گالری دارد، این است که به شما این امکان را می‌دهد که تصویر موردنظر خود را روی آن چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پرده شید رول از گالری نادری به لینک زیر مراجعه کنید:
https://naderigallery.com/shade-roll-curtain/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش