سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

چگونه اکانت اسپاتیفای را فعال کنیم

23 بازدید14 روز پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
magazin

magazinکاربر magazin

magazinکانال magazin

راه های ثبت نام در اسپاتیفای
اما چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم؟ برای این منظور قبل از هر چیزی باید در برنامه ثبت نام کنید که با ورود به سایت می توانید این کار را انجام دهید. آدرس سایت اسپاتیفای Spotify.com است که به دو روش می توانید ثبت نام خود را انجام دهید:
1. با استفاده از فیسبوک
در صورتی که با استفاده از مرورگر خودتان به حساب فیس بوک خود وارد و اتصال خود را برقرار کرده باشید، با استفاده از گزینه Sign Up With Facebook می توانید به ایمیل خود دسترسی یابید. از این طریق می توانید برای ساخت اکانت اسپاتیفای خود اقدام کنید.
به روشی که در بالا اشاره کردیم می توانید به صورت غیرمستقیم حساب فیسبوک خود را در اسپاتیفای بسازید. به این روش و با استفاده از پسورد و یوزرنیم فیسبوک تان می توانید اکانت اسپاتیفای خود را بسازید.
2. با استفاده از ایمیل
در صورتی که حساب فیسبوک ندارید مشکلی نیست نگران نباشید می توانید مستقیما و با استفاده از ایمیل تان در اسپاتیفای ثبت نام کنید. در این حالت باید اطلاعات خواسته شده از شما را وارد کرده و حساب خود را بسازید.
چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم؟
حال که با ساخت اکانت کاربری اسپاتیفای آشنا شدید باید آن را برای استفاده فعال کنید. اما آیا می دانید چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم؟ در ادامه سعی می کنیم تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.
برای فعال سازی اکانت اسپاتیفای در صورتی که علاقه مند به استفاده از همه امکانات برنامه هستید، لازم است ابتدا یک اشتراک برای خود تهیه کنید. پس از این کار باید به نکات مهمی در خصوص فعال سازی اکانت دقت کنید تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. در ادامه مراحل فعالسازی را گام به گام برای آشنایی بیشتر معرفی می کنیم:
گام اول:
نخست باید وارد اپلیکیشن اسپاتیفای شوید که البته برای این کار باید از وی پی ان استفاده کنید. IP فیلترشکن باید از کشورهایی از جمله هلند، آلمان، امریکا، انگلیس و ... باشد و دقت کنید که با IP ایران نمی توانید از اسپاتیفای استفاده کنید.
گام دوم:
در مرحله بعدی باید کد ردیم Redeem تهیه کنید تا با استفاده از آن بتوان حساب کاربری را خریداری کرد. سایت های مختلفی هستند که می توانید کد ردیم از آنها خریداری کنید. پس از خرید این کد، لینکی برایتان ارسال می گردد. شما باید این لینک را باز کنید تا در ادامه بگوییم چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم؟
گام سوم:
در اینجا فعال سازی اکانت اسپاتیفای شروع می گردد. باید گزینه Accept Invite را انتخاب و سپس مراحل فعال سازی و تایید حساب تان را آغاز کنید.
گام چهارم:
در این مرحله باید اکانت خود را با انتخاب گزینه This Is My Account تایید کنید.
گام پنجم:
در مرحله بعدی اپلیکیشن از شما می خواهد آدرس ایمیل و منزل خود را وارد و آنها تایید کنید. البته دقت کنید که به دلیل تحریم های موجود، ایران در تحریم است و نباید آدرس ایران را در مراحل ثبت نام تا فعالسازی در برنامه وارد کنید.
گام ششم:
در مرحله آخر اینکه چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم یک آدرس به همراه کد ردیم برای شما ارسال خواهد شد که لازم است آدرس را در کادر مربوطه وارد کنید و در نهایت آدرس را ذخیره کنید. حالا اکانت شما فعال شده و می توانید از آن استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=cyGcRBM7QW4

https://accsell.ir/blog/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%81%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش