سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بهترین شنود حیوانات و GPS حیوان09924397364

22 بازدید21 روز پيش
spykalaa12

spykalaa12کاربر spykalaa12

دوربین مخفی ریز و بیسیمکانال دوربین مخفی ریز و بیسیم

بهترین شنود gps دار حیوانی

شنود ردیاب حیوانات یک فناوری مدرن است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا حیوانات را به‌راحتی پیدا کنند و آن‌ها را پایش کنند. این فناوری به‌صورت دستگاه‌های کوچک یا بتراکتورهایی که به حیوانات با قلاده متصل می‌شوند، امکان جمع‌آوری و انتقال اطلاعات مربوط به موقعیت حیوانات فراهم می‌کند.

با استفاده از شنود ردیاب حیوانات، محققان می‌توانند به بهترین شکل ممکن از رفتار و حرکات حیوانات در طبیعت آگاه شوند، منطقه‌های محافظت‌شده را مدیریت کنند و از حیوانات در معرض خطر و از بین‌رفتن نگاهداری کنند. همچنین، این فناوری می‌تواند به آموزش و آگاهی عمومی از نقش حیوانات در اکوسیستم‌ها کمک کند.

در کل، شنود ردیاب حیوانات یک ابزار قدرتمند و مؤثر برای حفاظت از حیوانات و محیط زیست است که بتواند به دقت بالایی حرکات حیوانات را پایش کرده و اطلاعات مفیدی برای کاهش تهدیدات موجود در محیط زیست فراهم کند.

این ردیاب شنود دار سکه ای کوچک که مناسب حیوانات و حتی افراد الزایمری؛سالمند و کودک هستن هم فوق العاده مناسبه و این دستگاه به داشتن GPS میتونه جلوگیری کنه از ربوده شده و یا گم شدن حیوانتون:)))

جاسوسی دستگاه شنود و ردیاب رو از اسپای کالا تهیه کنید و خرید ردیاب شنود دار صدا از راه دور دیجی کالا و ردیاب حیوانی GPS دار باسلام یه باور غلط و دوروغه.

این دستگاه شنود سیمکارتی بدون نیاز به شارژ نیست و نگهداری شارژش در حالت آنلاین 3 روزه و در حالت استندبای تا 7 روز شارژ نگهداری میکنه و ضد آب و ضد ضربه و ضد گرد و غبار هم هست.و حتی میتونید از طریق پیامک لوکیشن دریافت کنید و حتی میتونید لوکیشن های تردد شده در گذشته رو ببینید.

شماره تماس:
09924397364

آدرس سایت:
http://spkala.com/

تلگرام اسپای کالا:
https://t.me/Spykala

واتساپ اسپای کالا:
https://wa.me/+9809924397364

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش