سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

دومین اکران مردمی فیلم وقتی برگشتم با حضور علیرضا افتخاری ، فریدون شهبازیان و احترام برومند

984 بازدید6 سال پيش
ashti96

ashti96کاربر ashti96

سینما و تلویزیونکانال سینما و تلویزیون

اکران مردمی فیلم وقتی برگشتم با حضور علیرضا افتخاری ، فریدون شهبازیان و احترام برومند
دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موسائیان شامگاه شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور علیرضا افتخاری ،فریدون شهبازیان ،احترام برومند و افشین هاشمی در پردیس سینمایی «کوروش» برگزار شد.
علیرضا افتخاری خواننده و آهنگساز پیش از آغاز نمایش فیلم طی سخنانی خطاب به تماشاگران گفت: از اینکه در این فصل سرما برای تماشای فیلم «وقتی برگشتم» آمدید، بسیار تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: هر اثری و هر هوای فصلی دارد و باید همه ما بتوانیم در هر فصلی، لباس آن فصل را بپوشیم اما گروهی موافق این مسئله نیستند و لباس فصل را به من شما نمی‌دهند تا بپوشید.
افتخاری با تاکید بر مقاومت در برابر مشکلات گفت: کلید کشف راز نهانی انسان‌های شکست ناپذیر را باید در روحیه آنها پیدا کرد و امیدوارم شما در هر شرایطی روحیه خود را از دست ندهید، هر چند گروهی می‌خواهند این روحیه شکست‌ناپذیر را از من و شما بگیرند.
وی ادامه داد:روحیه شکست ناپذیری در درون همه ما وجود دارد و امیدوارم قدرت امید را از دست ندهید،زیرا قدرت امید در وجود همه انسان‌ها است.
احترام برومند بازیگر اصلی فیلم قبل از نمایش فیلم طی سخنانی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما فیلم «وقتی برگشتم» را تماشا می‌کنم و خواهش می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستان خود توصیه کنید تا فیلم را تماشا کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش