سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

عاشقانه ترین پرونده قتل در ایران: مرد برای اثبات پولدار بودنش به یک زن مطلقه ...

1,090 بازدید6 سال پيش
ritme_zendegi

ritme_zendegiکاربر ritme_zendegi

ritme_zendegiکانال ritme_zendegi

روزنامه خراسان نوشت: ساعت 6 بعدازظهر چهارشنبه گذشته، عروس جوان در حالی که جعبه شیرینی را در دست داشت به سوی منزل مادرشوهر پیرش حرکت کرد. او می خواست مادرشوهرش را در سالروز تولدش خوشحال کند .
به همین دلیل با همسرش نیز تماس گرفت و به او گفت: بعد از اتمام کار به منزل مادرش بیاید تا جشن کوچکی را کنار یکدیگر برگزار کنند اما دقایقی بعد عروس جوان هر چه زنگ ساختمان 118 در خیابان کوهسنگی مشهد را به صدا درآورد کسی پاسخ گو نبود. او که می دانست مادرشوهرش از کم شنوایی رنج می برد و احتمال دارد صدای زنگ منزل را نشنیده باشد همچنان به فشردن کلید زنگ ادامه داد ولی باز هم کسی در را نگشود.
عروس جوان که یقین داشت، مادرشوهرش بدون اطلاع به بستگان جایی نمی رود، شماره تلفن همسرش را گرفت و با ابراز نگرانی از وضعیت موجود گفت: مادر در منزل را باز نمی کند! این گونه بود که پسر پیرزن 82 ساله با سرعت خود را به خیابان کوهسنگی رساند و با کلیدی که در دست داشت در ساختمان 118 را گشود.
وقتی زوج مذکور وارد اتاق شدند ناگهان با صحنه وحشتناکی مواجه شدند. وضعیت اتاق به هم ریخته و پیرزن در حالی روی تخت افتاده بود که پتو و تشک روی او قرار داشت.
پسر پیرزن، بلافاصله مادرش را از زیر پتوها بیرون کشید و با احتمال سکته قلبی، در حالی شروع به تنفس و ماساژ قلبی کرد که روسری روی صورت پیرزن پیچیده شده بود اما پیرزن نفس نمی کشید. او هراسان با اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب ماجرای مرگ مشکوک پیرزن 82 ساله به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش