سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

صحبت های جنجالی داریوش ارجمند در پشت صحنه هفت

847 بازدید4 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
alireza.rm1

alireza.rm1کاربر alireza.rm1

حواشی هنرمندانکانال حواشی هنرمندان

صحبت های جنجالی داریوش ارجمند در پشت صحنه هفت درباره پیشنهاد بازی در فیلمهای ده نمکی

قرار نیست بروم جوک بازی کنم! باید یکی گنده تر از مالک بازی می کردم که حضرت عبدالعظیم بود و بازی کردم.

🔴 کم کارم چون فیلم ها مزخرفند!/ دیگران رفتند و 8 دقیقه بازی را 2 ساعت کردند و ادای من را درآوردند!/ توقع دارید بروم در «اخراجی ها» و «رسوایی» بازی کنم؟

✅ چرا داریوش ارجمند در سینمای ما کم کار شده است؟
🔹برای اینکه مزخرف اند! من این نقش ها را دوست ندارم، والا خیلی می توان کار کرد. من بعد از بازی در فیلم «امام علی (ع)»، داود میرباقری به من پیشنهاد «آدم برفی» را داد. گوشه سناریو یک جمله ای نوشته که من آن سناریو را نگه داشتم. نوشته "در تمام مدتی که من برای تو نقش «اسی در به در» را می نوشتم، دلم به حال «مالک اشتر» می سوخت! اما با اعتقادی که به تو دارم امیدوارم کاری بکنی کارستان!" خیلی جالب است. آن فیلم را از جشنواره درآوردند، والا همه بازیگران این فیلم باید جایزه می گرفتند.

بعد از «امام علی (ع)» و «آدم برفی» خیلی فیلم های اینجوری به من پیشنهاد شد. هر فیلم مذهبی در تلویزیون می بینید اول سراغ من آمدند. ولی بدرد من نمی خورد. باید یکی گنده تر از مالک بازی می کردم. گنده ترینشان حضرت عبدالعظیم بود که بازی کردم. دیگه فیلم مذهبی گردن کلفتی نبود که من بروم بازی کنم. برای اینکه هرکسی سلیقه ای در کار خودش دارد. درسته من حرفه ای ام، انتخاب می شوم اما بعد از اینکه انتخاب می شوم حق انتخاب باز با من است؛ که بگم آره یا نه!

فکر می کنی بعد از فیلم «آدم برفی» چقدر فیلم اونجوری به من پیشنهاد شد؟ پاشنه کفشم را بخوابانم و اونجوری حرف بزنم. ولی نکردم! بعد از «سک کشی» فکر می کنی چقدر پیشنهاد به من شد؟ حاجی اونجوری بازی کنم. دیگران رفتند و آن 8 دقیقه بازی را 2 ساعت کردند و ادای من را درآوردند. همه اینها را من دیدم و می فهمم در سینمای ایران، ولی برایم مهم نیست. بالاخره آن چیزی که برای من است به سراغم می آید.

بعد از فیلم «اعتراض» خیلی دوست داشتند باز من کلاه شاپو بگذارم. نه! آقای کیمیایی وقتی «اعتراض» را برایش بازی می کردم، خودش کلاه شاپوی من را سرم می گذاشت. اولین باری که داشت سرم می گذاشت گفت بعد 40 سال است که دوباره دارم یک کلاه شاپو سر کسی می گذارم. چون آن زمانی که من در «قیصر» گذاشتم کاری کردند که دیگر نتوانستم سر کسی بگذارم!

اینکه من کم کار شدم، علتش این است که چیز دندان گیری گیرم نمی آید. فیلم های پرفروش بسیاری هست، اما اینها مقصدم نیست. من هنوز فیلم کم فروش «هبوط» احمدرضا معتمدی را دوست دارم! برای اینکه من با اعتقاداتم زندگی می کنم. شما توقع داشتی من بروم در «اخراجی ها» بازی کنم؟! نه حضرت عباسی! یا بروم در «رسوایی» بازی کنم؟

✅ پیشنهاد هم شد؟
🔹پس چی که شد! پس چی که شد! تو اینترنت بخون نوشته. دشمنی با آقای ده نمکی ندارم. متن، متن بدی است! من که قرار نیست بروم جوک بازی کنم!

✅ از فیلم های آپارتمانی جدید هم به شما پیشنهاد شده؟

🔹فت و فراوان. اما من نیستم. اینها برای این قلمی بادمجون هاست. چشم رنگی ها، دماغ عمل کرده ها، پشت چشم برداشته ها و دور سر سفید کرده ها. اینها بدرد اونها میخوره. بدرد من نمی خورد!

🔴 فیلمنامه «پایان نامه» را تغییر دادند/ مگر من «گوگوش» هستم ایجنت بخواهم؟!/ اگر از برخی سینما را بگیری باید شوفر خطی شوند!

✅ هجمه زیادی به شما برای بازی در فیلم «پایان نامه» شد؟

🔹آن فیلم نیز من با اعتقاد کامل به نقشی که به من داده بود، بازی کردم. نه به فیلمنامه! اولا آن فیلمنامه ای که به من داده بود اینی نبود که ساخته شد! برای چه من به جلسه نقد فیلم نیامدم؟! یعنی من آنقدر بی ادب و احترام هستم؟ نه! برای اینکه فیلمنامه ای که به من داد آن نبود. اصلا تیکه های اول دانشگاه، ستاره و... نبود. من نقش دکتری را بازی کردم که هیچ کاری به سیاست نداشت. خودم نیز آن نقش را نوشتم. بعد هم قیچی اش کردند. این هم بس که التماسم کرد. چون یک فیلم برایش بازی کردم. "کلاهداری" جوان بود و دلم برایش سوخت. ولی من هیچ ننگی نمی کنم. نه اصلا! انقدر فیلم خوب دارم که این یکی می تواند تو قاطی اونها یک ریگ در گونی عدس باشد.

✅ شایعه ای مطرح شد که یکی از افراد موثر در انتخاب بازیگران در سینما سعی کرد شما و یکی دیگر از پیشکسوتان سینما را بایکوت کند. آن پیشکسوت برگشت ولی شما هیچ وقت جلوی او کرنش نکردید!

🔹بله؛ اما اصلا! اصلا اهل این چیزها نیستم. من چون آدم رکی هستم، حرف خانه ام نمی برم. به همین دلیل خیلی ها با من دچار دشمنی می شوند. خب زیر بار یک سری چیزها نمی روم. یک کسی می آید می گوید من پیشنهادت دادم این نقش رو برو برای فلانی بازی کن! بهش می گویم مگر من «گوگوش» هستم که تو ایجنت منی که به من م

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش