سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی جدید ترین مانیتور Alienware 55 OLED در نمایشگاه CES 2019

701 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
pishtaztech

pishtaztechکاربر pishtaztech

تکنولوژیکانال تکنولوژی

معرفی جدید ترین مانیتور Alienware 55 OLED در نمایشگاه CES 2019
مانیتورهای بازی یک لحظه دارند. سالهاست که تلویزیونها از جدیدترین فناوری ها برخوردار بوده و یک انحصار بی نظیر در اتاق نشیمن دارند و مانیتورها را تنها به میز میزنند. این شروع تغییر در CES 2019 است.
OLED مدتها طول میکشد تا بازیگرها باقی بمانند، فقط با لپ تاپ بازی Alienware 13M بازی می کنند، جایی که شگفت انگیز بود، اما بسیار کوچکتر از امیدهای بسیاری بود که امیدوار بودیم. اما در CES 2019، Alienware اولین مانیتور بازی OLED را معرفی کرد. بله، آن را به نظر می رسد هر چند کمی باور نکردنی به عنوان شما ممکن است تصور کنید. آیا این قبر مقدس مانیتورهای بازی است؟
واژه ها نمی توانند به یک مانیتور مانند این عمل عدالت برسند، اما قبل از اینکه روی تلویزیون 55 اینچی OLED نگاه کنید، می دانید انتظار چه چیزی را دارید. صحنه های سایه عمیق هستند، کنتراست آسمان بالا است، و رنگ ها بسیار پر جنب و جوش هستند و شما قسم می خورید که قبلا در سیاه و سفید دیده بودید. با رنگ آمیزی تا 95 درصد DCI-P3، شما می توانید رنگ هایی را که در اکثر مانیتورهای ال سی دی موجود است نادیده بگیرید. این همان چیزی است که OLED به مانیتور Alienware 55 می دهد.

البته Alienware 55 HDR به عنوان صفحه نمایش OLED قابل استفاده است. VESA تنها اخیرا نیازهای فنی خود را برای HDR OLED اعلام کرده و Alienware می گوید هنوز در حال بررسی نحوه نمایش مانیتور خود در فرمت های مختلف است. آنچه ما می توانیم بگوییم کیفیت HDR در اینجا بسیار فراتر از چیزی است که شما در یک صفحه LCD HDR1000 می بینید. این جادوی OLED است.
بله، این یک صفحه نمایش زیبا است. اما چرا فقط یک تلویزیون OLED خریداری نمی کنید؟ این یک سوال خوب است و اولین کسی بود که پرسیدیم. با توجه به Alienware، کارت تلفنی میزان پخش انعطاف پذیر 120Hz است که بدین معنی است که شما می توانید عملکرد PC بازی خود را بیش از 100 FPS بدون پاره شدن یا لکنت روی صفحه نمایش فشار دهید. این چیزی است که از تلویزیون OLED استاندارد جدا می شود.
با این حال، این ویژگی به Alienware منحصر به فرد نیست. جدیدترین تلویزیونهای OLED در حال حاضر همان نرخ تجدید 120Hz را دارند، به این معنی که این موج جدیدی از مانیتورهای بازی آماده برای اتاق نشیمن رقابت جدی دارد.
همگام سازگاری یکی دیگر از تمیز کننده ها برای نمایش های بازی است. این ویژگی مهمی است که علاقهمندان به بازی در کنسول های بازی، از جمله G-Sync یا Nvidia's FreeSync AMD می بینند. Alienware می گوید که این شرکت هنوز هم با این شرکت ها کار می کند تا مانیتور خود را خم کند. این شرکت رسما به هیچ وجه متعهد نیست، اما مدل فعلی در حال حاضر مانیتور G-Sync نیست. با این وجود، با استفاده از برنامه جدید "G-Sync Compatible"، انویدیا، این امکان وجود دارد که آن را توسط G-Sync پشتیبانی کند، اگر اعتبار سنجی منتقل شود. نمایندگان Alienware گفتند که G-Sync هنوز در آینده در نظر گرفته خواهد شد.
Alienware 55 دارای رقابت است. نوت اکسپرس Omen X Imperium، یک مانیتور 65 اینچی به طور خاص به عنوان بخشی از نمایشگر BFGD Nvidia (Big Format Gaming Display) معرفی شده است. با این حال، OLED نیست، و قیمت آن در 5،000 پوند است. قیمت در حال حاضر اعلام نشده است. این موضوع مهم در مورد Alienware خواهد بود، که باید با دیگر مانیتورهای بازی، بلکه تلویزیون OLED رقابت کند.
ما یک تاریخ انتشار قوی برای Alienware نداریم، اما شرکت اطمینان داد که این تنها یک مفهوم نیست. این یک محصول واقعی است که بعدا امسال عرضه می شود - و ما نمی توانیم صبر کنیم تا زمان بیشتری را با آن بگذرانیم.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش