سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی نوت بوک سامسونگ Notebook 9 Pro در نمایشگاه CES 2019

460 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
pishtaztech

pishtaztechکاربر pishtaztech

تکنولوژیکانال تکنولوژی

معرفی نوت بوک سامسونگ Notebook 9 Pro در نمایشگاه CES 2019
سامسونگ از موفقیت های بی پایان در مقوله هایی مانند تلویزیون و گوشی های هوشمند لذت می برد، اما لپ تاپ هایش یک داستان متفاوت هستند - حداقل در ایالات متحده. آنها همیشه احساس کمی داشتند. نوت بوک 9 Pro، که در CES 2019 عرضه شده، اخیرا تلاش شرکت برای حل این مشکل است.
NoteBook 9 Pro محصولی از گل سرسبد شرکت نیست - این نوت بوک 9 قلم با قلم S Pen آن است. نرم افزار بیشتر لپ تاپ میان لپ تاپ است، چیزی که می تواند سر و صدا با Dell XPS 13 یا MacBook Air رقابت کند. با افزودن یک قلم فعال جدید و یک شاسی جدید طراحی شده، آیا نوت بوک 9 Pro جایگزین مناسب برای جدیدترین Apple می شود؟
بر خلاف سال های گذشته، NoteBook 9 Pro دارای یک گزینه اندازه، یک نسخه 13.3 اینچی است. 15 اینچر در حال حاضر تنها یک گزینه در خط نوت بوک 9 قلم است. با این حال، Notebook 9 Pro دارای سبک است. در مقایسه با قلم، طرفدار دارای احساس حقوقی بسیار بیشتر است، به طور کامل ساخته شده از یک شاسی سفت و سخت، آلومینیوم. در کنار درب و پایه لبه های الماس برش، که یک بافت منحصر به فرد برای انگشتان شماست. تقریبا مثل طلا و جواهر است.
این فقط به نظر نمی رسد. این دستگاه همچنین نسبت به سال های گذشته به طور قابل ملاحظه ای سخت تر و بهتر ساخته شده است. این یک مشکل بود که ما با لپ تاپ های گذشته سامسونگ داشتیم. شما می توانید از شاسی آلومینیوم جدید برای آن تشکر کنید.
تغییر نیز به قلم افتاده است. سامسونگ از سرمایه گذاری خود در فن آوری قلم مشهور است، اما S Pen که قرار بود در کنار نوت بوک قبلی 9 2-in-1s قرار بگیرد و از آن استفاده کند. قلم جدید قلموی ضخیم تر و فعال تر از ورق قلم اپل یا Surface Pen است. در حالی که دیگر در شاسی قرار نگرفته است (و باید از طریق باطری کار کند)، این قلم جدید احساس راحتی بیشتری برای نگهداری دارد. سامسونگ می گوید که هیچ گونه قابلیت را از دست نداده و بیش از 4000 حساسیت را ارائه می دهد. زمان کوتاه ما با قلم این ادعاها را تایید کرد.
صفحه نمایش خود دارای قابهای نازک تر است، اما همچنان صفحه نمایش استاندارد 1080p است که توانایی 350 نیت دارد. در واقع، تمام دستگاه از وزن و ضخامت آن برداشته شده است. این در حال حاضر 2.84 پوند و 0.55 اینچ ضخامت دارد. این نوتبوک به عنوان صفحه نمایش نوت بوک 9 پان (2.2 پوند) در سال گذشته به چشم نمیخورد، اما از مدل Pro سال گذشته کم نیازمند است. هنوز هم به اندازه کافی به راحتی به عنوان قرص قابل استفاده نیست، اما استفاده گاه به گاه به خوبی کار خواهد کرد.
انتخاب پورت نیز مدرن شده است، از بین بردن پورت USB-A و جایگزینی آنها با USB-C. به طور خاص، Notebook 9 Pro دارای دو پورت Thunderbolt 3، یک پورت USB-C استاندارد و یک اسلات کارت microSD است. این یک مناسب مناسب برای این نوت بوک است که به نظر می رسد دستگاه بسیار متشکل از 2 در 1 باشد.
یکی از جنبه هایی که ما آرزو می کنیم سامسونگ زمان بیشتری را صرف آن شده است صفحه کلید و صفحه لمسی است. صفحه کلید دوباره طراحی شده است، اما هنوز هم احساس کمی دارد. سفر خیلی کوتاه نیست، اما عملیات پایین انداختن، توخالی است. پد لمسی دارای برخی از لنزهای مشابه ارزان قیمت است، نه کاملا ردیابی و همچنین در سایر لپ تاپ ها. کلیک بر روی پد یک تخت کوچک را ثبت می کند، مانند تجربه ما با لپ تاپ های قبلی سامسونگ.
نوت بوک 9 Pro با یک پردازنده Core i7-8565U، که جدیدترین و بزرگترین اینتل است، آغاز می شود. این یک پردازنده چهار هسته ای است که در کنار 8 گیگابایت رم باید یک دستگاه بزرگ بهره وری باشد که قابلیت عملکرد جدی دارد. این نوت بوک همچنین دارای 256 گیگابایت حافظه NVMe PCIe SSD است. این یک قدم دیگر از مدل سال گذشته است که از SSD SATA با سرعت و سرعت خواندن و نوشتن استفاده کرد.
سامسونگ همچنین ادعا می کند که دستگاه به روز شده با یک شارژ مجدد بیشتر طول خواهد کشید، هرچند که باتری آن تنها از یک وات ساعت به واحد 55 وات ساعت افزایش می یابد.
نوت بوک 9 Pro قیمت پایه و یا تاریخ انتشار را ندارد. در حال حاضر، همه ما می دانیم این است که در اوایل سال 2019 در دسترس خواهد بود. قیمت مدل 13 اینچی در سال گذشته به ارزش 1100 دلار بوده است، بنابراین می توانیم تصور کنیم که در جایی در این پارک قرار دارد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش