سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ماوس مخصوص بازی G502

1,344 بازدید8 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
NewTech

NewTechکاربر NewTech

فناوری اطلاعاتکانال فناوری اطلاعات

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستید حتما نام کمپانی لاجیتک را شنیده‌اید و این را می‌دانید که لاجیتک یکی از کمپانی‌های بسیار مشهور و خوش‌نام در زمینه تولید لوازم جانبی مخصوص بازی به شمار می‌رود و محصولات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند و از امکانات شخصی‌سازی منحصر به فردی بهره می‌برند، به صورتی که حسی بسیار خوب را در هنگام استفاده به شما می‌دهند. اکنون این شرکت یکی از جدیدترین ماوس‌های خانوده G و سری 5 خود را که G502 نام دارد، به بازار عرضه کرده است. G حرف اول کلمه Game (به معنی بازی) است و نشانگر این است که ماوس‌های خانواده G کمپانی لاجیتک مخصوص بازی طراحی می‌شوند. G502 در حقیقت مدل بهتر شده ماوس گیمینگ G500 است، البته G500 خودش یک ماوس بسیار باکیفیت و عالی بود ولی لاجیتک به این بسنده نکرد و ماوس مخصوص بازی G502 که G502 Proteus Core هم نامیده می‌شود را طراحی، تولید و بازار ارایه کرد. یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این ماوس این است که از یک حسگر اپتیکال با قابلیت تشخیص 12.000 نقطه در اینچ بهره می‌برد یا به عبارتی دقت حسگر این ماوس 12,000dpi است که می‌توان گفت در حال حاضر (اواخر سال 2014) دقیق‌ترین و قدرتمندترین حسگر موجود در جهان است. کمپانی امکان تعویض دقت را بین 200dpi تا 12,000dpi را هم بر روی این ماوس قرار داده است تا شما بسته به نیاز و سلیقه خود بتوانید دقت مورد نیاز خود را تعیین نمایید.
بر روی ماوس G502 لاجیتک 11 عدد کلید با قابلیت برنامه‌ریزی قرار دارد تا این امکان برای شما باشد تا از طریق پنل تنظیمات ماوس، به هر صورت که مایل هستید این کلیدها را برنامه‌ریزی نمایید. حتی می‌توانید برای خودتان چندین پروفایل تعریف کنید و به راحتی آن‌ها را تعویض نمایید. دیگر ویژگی ماوس G502 اسکرول جذاب آن است که سرعت و دقت بسیار بالایی دارد و یک دکمه در قسمت پایین آن قرار گرفته که به عنوان یک قفل عمل می‌کند و با استفاده از آن شما می‌توانید اسکرول را در دو حالت بسیار روان و پله‌ای (مانند ماوس‌های معمولی) تنظیم نمایید. اگر در هنگام کار کردن با ماوس به این نتیجه رسیدید که وزن این ماوس برای شما سبک است می‌توانید از وزنه‌هایی که همراه با این ماوس عرضه می‌گردند استفاده نموده و وزن ماوس را طبق دلخواه خود تنظیم نمایید. روکش ماوس G502 از جنس لاستیک بسیار مرغوب ساخته شده و کناره‌های آن به صورت برجسته طراحی شده است که از عرق کردن دست شما جلوگیری کرده و دست شما پس از کار کردن حتی به صورت بلند مدت، خستگی زیادی حس نمی‌کند. اگر این ماوس نظر شما را به خود جلب کرد از نظر دوام نیز نگرانی نداشته باشید زیرا کمپانی عمر کلیک‌های این ماوس را تا 20 میلیون کلیک تخمین زده است.
بنابراین در کل می‌توان گفت که G502 یک ماوس بسیار خوش دست و خوش ساخت است که توسط کمپانی لاجیتک و مخصوص بازی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این ماوس از دقیق‌ترین و قوی‌ترین حسگر دنیا با دقت 12,000dpi، بهره می‌برد (البته تا کنون) و دارای اسکرول بسیار جذابی است. پس برای افرادی که به دنبال یک ماوس مخصوص بازی خوش‌دست و بادوام که قابلیت شخصی‌سازی هم داشته باشد می‌گردند، بدون شک یک انتخاب ایده‌آل است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش