سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نظافت منزل

865 بازدید4 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
shaily

shailyکاربر shaily

shailyکانال shaily



[URL="https://ofoghpak.com/how-are-the-steps-for-cleaning-your-home/]مراحل نظافت منزل[/URL]

[URL=https://ofoghpak.com/cleaning-the-home-with-a-ofoghpak/]نظافت کامل منزل را چگونه انجام دهیم؟[/URL]

[URL=https://ofoghpak.com/cleaning-the-home-with-a-ofoghpak/]نظافت خونه[/URL] مهمترین عامل تاثیر گذار در شیک دیده شدن خونه دارد. در یک خانه بدون نظافت شیک ترین مبلمان دنیا طبیعی است که هیچ جاذبه نخواهد داشت.آگر می خواهید خانه تان زیبا واستاتیک دیده شود هر زمان به تمیزی،نظافت و منظم بودن آن اهمیت بدهید.در این مقاله نظافت کاملی که در دم عید یا پایان فصلها ، جابجای از خونه به خونه جدید مورد نظر ماست یا زمانی که نیروی خدماتی از شرکت خدماتی می گیرید باید نظافت را از کجا شروع و کجا ختم کند.
[URL=https://ofoghpak.com/cleaning-the-home-with-a-ofoghpak/]نظافت منزل[/URL]
ابتدا خانه را هوا دهی یا تهویه می کنیم:
چه روزی که خونه را نظافت کنید یا نه. در چهار فصل هر چقدر هم هوا ها سرد باشد باشه، برای حفظ تمیزی و تهویه هوا حتما هوای خونه را هوا دهی کنید.برای مبلمان ،دیوار،کف یک خانه مهم تر از نظافت،هواهی خانه است هوای تمیز و سالم ، خونه را دلچسب و آرام بخش می کند. محل زندگیتان چنان تمیز ونظافت کنید که برق بزند ومثل الماس بدرخشد اگه هوادهی نکنید هوای خانه تعویض نشود ، هوای سنگین وناخوشی بر فضای خانه حاکم می شود.بخصوص در خونه های که سیکار مصرف میشود وخونه های آشپزخانه اوپن دارد بوی سیکار و غذا در سالن می پیچد وهوای خونه را سنگین و آلوده می کند هوادهی خانه بیشتر ضرورت پیدا می کند.برای اینکه خانه را به یک مکان شاهانه ،تروتمیز ، دلپذیروشکفت انگیز تبدیل کنید ،قبل از نظافت تمام پنچره ها را باز کنید، هوا دهی خانه یادتان نرود.
تهویه هوای خانه
اولین مرحله : لکه های روی دیوار را پاک کنید:
دیوارها ودکوراسیون خانه از عناصر مهم خانه به شمار می آید هرگز فراموش نکنید البته در نظافت هفته گی لازم نیست اینها را نظافت کنید.اما در این نوشته هایمان نظافت کامل پایان فصل ها مد نظر ماست.البته صحبت از نظافت کامل در پایان فصل دیوارشوی سرتا پایین نیست و تمام دیوارهای خانه نگاه کرده لکه ها را مشخص می کنیم بعد باتوجه به رنگ ودکوراسیون دیوار ها با یک مواد شوینده مناسب بدون آسیب رساندن به آنها با یک دستمال میکروفایبر نظافت می کنیم و مواد طبیعی غیر شیمیایی در آوردن لکه های روی دیوار مخلوطی سرکه وآب است.یا دو تا تی ماکارونی تهیه فرمایید یکی از آنها به مواد سفید کننده دامستوس یا مواد شوینده دیگر آغشته کرده به دیوار بکشید وبا یکی دیگر پشت سر آن خشک کنید با این روش برای دیوار شوی نیازی به چهارپایه یا نردبان ندارید.
[URL=https://ofoghpak.com/portfolio/%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7/][B]نظافت پرده ها وپنچره ها[/B][/URL][B]:[/B]
بعد از نظافت دیوارها به سراغ نظافت پرده ها وپنچره ها می رویم پرده ها که بوی نامطبوعی ، وگرد وغبار وسیاهی هوای خانه به خود گرفته اند ، ابتدا پرده های اتاق ها را کلا در آورده داخل ماشین لباسشوی بیندازید.در حال که پرده ها شسته می شود می توانید به سراغ نظافت پنچره بروید.با دستمال های مخصوص شیشه واسپری شیشه پاکن می توانید به راحتی پنچره ها را برق بیندازید. اگر درداخل مایع شیشه پاک کن مقداری نمک بریزید خیلی موثر و سریع شیشه ها تمیز می شوند،هم چنین سرکه یک پاک کننده طبیعی می تواند به کمک تان بیاید.یعنی مایع شیشه پاک کن آماده و سرکه شیشه ها را تمیز کنید.همچنین شیشه های که با سرکه تمیز می شوند مدت زمانی طولانی تمیز می مانند. بخصوص اگر طبقات بالا می شینید در هنگام نظافت شیشه ها ابتدا فکر ایمنی باشید وهیچگاه از پنچره آویزان نشوید وفقط در داخل ایستاده وتا آنجا که دستتان می رسد تمیز کنید.و جای که دستتان نمی رسد می توانید تی های شیشه پاک کن دسته بلند بخرید و بدون آویزان شدن طرف بیرون شیشه های پنچره را تمیز کنید.همین روشی که شیشه ها راپاک کردید آینه ها را نیز تمیز کنید.
درآوردن پرده ها
گردوغبار را بگیرید و بهم ریختگی را جمع وجور کنید:
بعد از پاک کردن شیشه گردگیری را آغاز کنید . باید اعتراف کنم که هیچ کدام از ما گردگیری را دوست نداریم کار کسل کننده است .در هنگام گردگیری چون تمام مبلمان گرد گیری ونگاه می کنید می توانید هم زمان با آن وسایل را نیزجمع وجور کنید.میز های شیشه ای را با مایع شیشه پاک کن ولوازم چوبی را با پاک کننده مخصوص چوب تمیز کنید به مبلمان تان آسیب تا به آنها آسیب نرسد.فراموش نکنید که گردگیری منظم خانه شما را همیشه تمیز نشان می دهد.بعد از گردگیری مبلمان ، تمیز کردن دربها و کنار پنچره ها را فراموش نکنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش