سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

18 تمرین بدنسازی برای عضله سازی بازو

523 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

آموزش بدنسازیکانال آموزش بدنسازی

18 تمرین بدنسازی برای عضله سازی بازو را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
برخی افراد بدون توجه به نحوه آموزش ، می توانند اسلحه بزرگی بسازند. آنها فقط ژنتیک مناسبی برای اندازه بازوها دارند ... یک وزنه بردار طبیعی و ژنتیکی برای ساخت بازوهای خود باید کمی سخت تر و کمی باهوش تر کار کند. صدا مثل شما؟ سپس این ویدیوی تبلیغاتی شماست. برایان DeCosta در تحقیقات زمینی خود مکانیسم های اصلی رشد عضلات را تجزیه کرد. برای ساختن بازوهای خود باید هر سه را درک کنید.
یک مبتدی در سالن بدنسازی نیاز به ایجاد یک پایه دارد تا بتواند توانایی تحمل بارهای بالاتر را داشته باشد. عضلات دو سر و عضله مانند سایر ماهیچه ها و قبل از پرش به فرکانس های بالاتر نیاز به ایجاد پایه دارند. به همین دلیل ، آموزش بازوها (علاوه بر حجم تمرین حرکات کشش و فشار) 2 برابر در هفته می تواند به عنوان نقطه شروع مفید باشد.

1 - تنش مکانیکی
این با استفاده از وزن قابل توجهی و انجام تمرینات از طریق طیف گسترده ای از حرکت برای مدت معینی انجام می شود. زمانی که تحت تنش صرف می کنید (TUT) تنش مکانیکی در عضلات ایجاد می کند. هرچه زمان مهم تر باشد ، تنش مکانیکی چشمگیر تر می شود.
بنابراین سنگین را بلند کنید ، از سکوهای آهسته تر استفاده کنید (منفی) و مانند گاو قوی شوید. هرچه قوی تر باشید ، توانایی جذب استخوان فیبرهای عضلانی بیشتر می شود. و هرچه فیبرهای عضلانی بیشتری جذب شوید ، الیاف ماهیچه ای بیشتر می توانید تا زمان رشد آنها از بین نبرید.

2 - استرس متابولیک
پمپ. هنگامی که شما با مجموعه های طولانی تر ، دوره های استراحت کوتاه و وزنه های نسبتاً سنگین تمرین می کنید ، عضلات شما به عنوان محصول جانبی انقباضات عضلانی ، لاکتات ، یون های هیدروژن ، کراتینین و سایر متابولیت ها را جمع می کنند. از آنجا که ماهیچه های شما مورد حمله مداوم قرار گرفته اند ، خون نمی تواند فرار کند و باعث ایجاد انسداد و انسجام خون شود.
3 - آسیب عضلانی
شما می دانید که درد عمیقی که بعد از اولین بار در جوانی چمباتمه زدگی احساس می کنید چیست؟ این آسیب عضلانی است ، غالباً در نتیجه از بین رفتن فیبرهای عضلانی و واکنش التهابی متعاقب آن. این می تواند سازگاری را نشان دهد و تحویل منابع بازیابی را برای ترمیم بافت های ضرب و شتم و بازگرداندن آنها تقویت کند.

چگونه می توانید از این اطلاعات برای ساخت اسلحه های بزرگتر استفاده کنید؟ خوب ، آموزش فقط برای تنش مکانیکی شما را بی رحمانه می کند ، اما رشد عضلات را به حداکثر نمی رساند. به همین دلیل وزنه برداران رقابت به اندازه بدنسازان جک نمی شوند. اگر فقط برای استرس متابولیک و یا آسیب های عضلانی تمرین می کنید ، ممکن است هنگام پیاده روی از ورزشگاه 15 پوند بزرگتر به نظر برسید ، اما بدون داشتن یک پایه قدرت کافی کافی قدرت زیادی نخواهید داشت.
شما نیازی به آموزش مانند یک پاورلیفتر ندارید و همیشه یک جواب حداکثر را تعقیب می کنید ، اما یک پایه قدرت به شما کمک می کند تا تنش کافی ایجاد کنید و پمپ های بالاتر کار را موثرتر کنید. اگر تمرین غیر متوقف کرده اید و هنوز نتیجه ای ندیده اید ، بدن شما نسبت به محرکی که به شما می دهد حساس شده و یا به خودتان فرصت کافی برای بهبودی نمی دهید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش