سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

15 تمرین کامل سریع و کششی

515 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

آموزش بدنسازیکانال آموزش بدنسازی

15 تمرین کامل سریع و کششی را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
اگر 10 دقیقه وقت دارید ، زمان لازم برای این تمرین موثر HIIT را دارید که برای SELF توسط مربی برایان DeCosta تهیه شده است. ویژگی های معمول در افزایش وزن بدن حرکت می کند ، اما از آنجا که آنها در فواصل سریع انجام می شوند ، ضربان قلب شما را بالا می برند (مشخصه یک تمرین قلبی محکم).
برایان می گوید: "این تمرین کل بدن را هدف قرار می دهد و به شما در هر دو دنیا بهترین نتیجه را می دهد. "به علاوه ، فواصل در هر دو مدار بازیابی داخلی داشته اند." این تمرین به هیچ تجهیزات دیگری احتیاج ندارد ، فقط یک نقطه در کف جایی که می توانید به کار خود بپردازید.

توجه سریع در مورد این تمرین HIIT (و تمام تمرینات HIIT ، در واقع): برای اینکه واقعاً به عنوان آموزش فواصل پرمحتوا شناخته شود ، کاری که قرار داده اید باید واقعاً شدید باشد. مانند مقیاس 1 تا 10 از فعالیت درک شده ، هر بار که هستید در 9 هستید. این بدان معنی است که سایر قسمت های این تمرین بسیار مهم هستند. استراحت کافی کلید این است که بتوانید در هنگام کار خود را به سختی جهنم فشار دهید. اگر مبتدی هستید ، نسبت کار را به استراحت تغییر دهید تا بدین ترتیب کوتاهتر کار کنید و به مدت طولانی استراحت کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش