سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

کاغذ دیواری پتینه

50 بازدید2 ماه پيش
poosheshgaran

poosheshgaranکاربر poosheshgaran

poosheshgaranکانال poosheshgaran

آیا تا بحال به این فکر افتاده اید که یک طراحی داخلی بسیار خاص و شیک را در منزل و یا محل کار خود به کار ببرید که نسبت به تمام طراحی های موجود در سطح داخلی متمایز و خیره کننده باشد؟

اگر جواب شما مثبت است پس با ما همراه باشید تا شما را با دسته ای خاص از مجموعه کاغذ دیواری آشنا سازیم که کاغذ دیواری پتینه و یا کاغذ دیواری طرح پتینه نام دارد. به احتمال زیاد بارها نام پتینه را شنیده باشید اما کمتر کسی را می توان یافت که معنای لغوی و کاربردی آن را بداند.

اکنون و در این مقاله نه تنها شما را با تعریف لغوی و کاربردی پتینه آشنا می سازیم بلکه پس از معرفی کاغذ دیواری پتینه، اطلاعات جامع و مفیدی را در خصوص ویژگی های ظاهری، انواع آن، کاربرد اصولی، فروش و خرید کاغذ دیواری پتینه در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پتینه به چه معناست و منظور از کاغذ دیواری پتینه چیست؟
پتینه ( patineh ) یک واژه امریکایی است که در زبان فارسی به معنای زنگار ترجمه شده است. زنگار در اصطلاحات مختلفی به کار می رود اما دقیق ترین اصطلاح آن عبارت است از لایه ای که بر روی شی دیگری به کار می رود و باعث طرح خاصی می گردد تا شی مورد نظر کهنه تر و قدیمی تر به نظر بیاید.
https://roniya.ir/catproduct/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش