سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خط قرمز تلویزیون روی اسم محسن چاوشی بخاطر جهت گیری سیاسی در انتخابات؟

1,039 بازدید6 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
helena

helenaکاربر helena

helenaکانال helena

روزنامه شهروند نوشت: خواننده پاپ و البته پرطرفدار، حالا دوباره روی دور خبر افتاده است. خبری که شاید بخش پنهان هم داشته باشد. بخش‌هایی که یکی از دو روایت موجود امروز را مخدوش خواهد کرد.
شهریورماه به دهه سوم خود رسیده بود که خبر آمد محسن چاووشی تیتراژ سریال مناسبتی برای دهه دوم محرم را خواهد خواند. آن روز (٢٧ شهریور) نعمت چگینی تهیه‌کننده این سریال گفت: درباره خواننده تیتراژ سریال «هاتف» پیش از این با محسن چاووشی مذاکراتی داشتیم که خوشبختانه امروز نهایی شد و قرار است تیتراژ این سریال توسط محسن چاووشی خوانده شود.
اما داستان این خواننده و سریال‌ هاتف، به همین سادگی پیش نرفت. خواننده‌ای که تا به‌حال تصمیمات دقیقه نودش، گاهی برای تلویزیون و برخی از برنامه‌ها، حاشیه هم آفریده است. شاید یکی از حاشیه‌هایی که در ذهن مخاطب مانده باشد، حضور او در برنامه تحویل ‌سال است که در دقیقه نود تصمیم گرفت به برنامه نیاید و آن روز مجری برنامه (احسان علیخانی) مجبور به عذرخواهی از مخاطبان شد.

حالا اما باز به نظر می‌رسد همکاری این خواننده پاپ در ‌هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. همکاری‌ای که خودش تأکید کرده، دیگر حاضر نیست در هیچ زمانی ادامه پیدا کند.

چاووشی در یک نگاه
محسن چاووشی خواننده‌ای است که هم محبوبیت دارد و هم حاشیه. او چنان در سال‌های اخیر با حرف و حدیث درباره کارهایش مواجه شده که عده‌ای از صدای غیراصیلش حرف به میان آوردند. این حرف و حدیث‌ها آن‌جا بیشتر می‌شد که چاووشی، پس از یک‌دهه کار در حوزه موسیقی، حاضر به برگزاری کنسرت و برنامه زنده نشده است. موضوعی که انتقادهایی را علیه او مطرح کرده و البته او به ناتوانی‌اش در اجرای زنده برنامه پاسخ هم داده است. چاووشی دلیل برگزارنکردن کنسرت را شباهت آن به جُنگ اعلام کرده و گفته است: «در ایران کنسرت بیشتر شبیه جُنگ شادی است تا کنسرت موسیقی، برف شادی می‌زنند و یکباره از توی جعبه درمی‌آیند و روی سن ظاهر می‌شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه ‌هارمونی وجود دارد، نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. فقط یک کار باری به هر جهت ارایه می‌دهند که من اهلش نیستم.» با این حال شاید همه این فشارها باعث شد او به صورت زنده در اینستاگرام، چند قطعه اجرا کند.

اینها اما، همه حرف و حدیث‌ها حول او نبود. پیشتر و در زمان ساخت فیلم «چ» اعلام شده بود که او تیتراژ این فیلم را خواهد خواند. ابراهیم حاتمی‌کیا آن زمان در نشست‌ خبری فیلم «چ» درباره این موضوع گفته بود: فیلم بسته شده بود و پس از آن، آقای چاووشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با «چ» ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و درنهایت هم قرار شد یک کار آزاد دراین‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ. ظاهرا این حرف‌ها به تریج‌قبای محسن چاووشی برخورد و واکنش او را برانگیخت طوری که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب درباره نحوه همکاری بنده با پروژه «چ» در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش