سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

جاده های مرگبار جهان

170 بازدید4 سال پيش
mahan65

mahan65کاربر mahan65

top 10کانال top 10

جاده های مرگبار جهان رانندگی یک مهارت است و هیچ شکی هم در این موضوع وجود ندارد؛ اما راننده در برخی از جاده‌های دنیا به چیزی بیش از مهارت در رانندگی نیاز دارد در واقع برای عبور از بعضی جاده‌ها به شانس هم نیاز دارید.

به نظر شما چه چیزی باعث خطرناک شدن یک جاده می‌شود؟ این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد که می‌توانند طبیعی یا انسانی باشند. موارد طبیعی مانند وجود کوه، دره، صخره و... و انسانی مثل تعمیر غیرمتعارف و بد جاده‌ها، رانندگی بی‌پروا و بی‌دقت یا حتی وجود دزدان و غارتگران در آن مسیر را شامل می‌شود.

در هر کشوری هم جاده‌های خوب و مناسب وجود دارد و هم جاده‌های بد، اما همیشه بعضی از مسیرها خطرناکتر هستند. در ادامه به معرفی 10 مورد از وحشتناکترین جاده‌های دنیا می‌پردازیم این فهرست مربوط به سال 2018 می‌شود و چه بسا در سال‌های آینده تغییر کند.
10-جاده جلال آباد-کابل، افغانستان
در حال حاضر دهمین جاده خطرناک دنیا جاده جلال آباد در افغانستان است. می‌دانیم که افغانستان کشوری کوهستانی به شمار می‌آید به همین خاطر دره‌های بسیار هولناکی دارد و به تبع جاده‌های کوهستانیش نیز خطرناک هستند.
جاده 65 کیلومتری جلال آباد کابل مقر اصلی گروه تروریستی طالبان است همچنین در این جاده باید با راننده‌های افغانی که کاملا بی مهابا رانندگی می‌کنند رقابت کنید تا جان سالم به‌در ببرید. همه این موارد باعث شده‌اند که این مسیر بسیار خطرناک باشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش