+دنبال کردن

خانه

درباره کانال

کانال های مرتبط

ویدئوهای کانال

Video11:40

آموزش نحوه ی کار با sheet یا کاربرگ در برنامه اکسل

به هر مجموعه از سلول ها یا صفحات کاربری که شما اطلاعات را در آن وارد می کنید یک sheet یا کاربرگ گفته می شود. در هر sheet مجموعه ای از اطلاعات قرار میگیرد. اگر اطلاعات ما زیاد باشد می توانیم چندین sheet یا کاربرگ ایجاد نماییم. یک کاربرگ یا sheet از مجموعه ای از سطرها و ستونها تشکیل شده است. در هر سطر سلول یا خانه های مختلفی وجود دارد که هر سلول نیز یک نام دارد مثلا B3 یعنی ستون B و سطر 3 . در ادامه با sheet بیشتر آشنا می شوید.
Video06:20

نحوه درج توضیحات درسلول های اکسل قسمت 2

این بخش در ادامه بخش قبلی نحوه درج توضیحات درسلول های اکسل می باشد . چه یک فایل اکسل برای استفاده شخصی خودتان ایجاد کرده باشید و چه به صورت گروهی با همکاران خود بر روی یک فایل کار بکنید، در هر صورت توضیح نویسی (یا اصطلاحاً «کامنت‌گذاری») در اکسل به دلایل مختلف مفید است. زمانی که مشغول تمرین یادگیری اکسل هستید، باید شیوه استفاده و مدیریت توضیحات را نیز بیاموزید.
Video13:35

نحوه درج توضیحات درسلول های اکسل قسمت 1

چه یک فایل اکسل برای استفاده شخصی خودتان ایجاد کرده باشید و چه به صورت گروهی با همکاران خود بر روی یک فایل کار بکنید، در هر صورت توضیح نویسی (یا اصطلاحاً «کامنت‌گذاری») در اکسل به دلایل مختلف مفید است. زمانی که مشغول تمرین یادگیری اکسل هستید، باید شیوه استفاده و مدیریت توضیحات را نیز بیاموزید.
Video14:47

آموزش نحوه ی ترسیم نمودار در برنامه اکسل

نمودارها برای نمایش گرافیکی داده‌ها بسیار کاربردی هستند. اگر از کاربران نرم‌افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) باشید، به سادگی می‌توانید از انواع نمودارهایی که در آن قرار دارند استفاده نمایید. در این مطلب شما را با نحوه نمودارهای مرسوم و سفارشی کردن آن‌ها آشنا خواهیم کرد؛ همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به رسم نمودار در اکسل بپردازید.
Video14:39

آشنایی با مدیریت نوار Ribbon در برنامه اکسل

نوار ابزار بالای صفحه در نرم‌افزار Excel با معرفی Office 2007 بزرگ‌تر و کاربردی‌تر شده و این اتفاق در نرم‌افزارهای دیگر مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت نیز افتاده است. به این نوار ابزار بزرگ و گرافیکی، Ribbon گفته می‌شود. آیکون‌ها و حتی منوهای موجود در نوار ابزار بالای صفحه را می‌توان متناسب با نیاز و سلیقه، سفارشی کرد و در صورت عدم نیاز می‌توان آن را مخفی کرد.
Video16:07

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن قسمت 5

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن شامل چند قسمت مختلف می باشد که درهر قسمت آن راجع به موضوع هایی صحیت میکنیم .درس پنجم: بهبود بهره‌وری ضرورت بهبود بهره‌وری استراتژی بهبود بهره‌وری عوامل موثر در بهبود بهره‌وری بهبود بهره‌وری از طریق برنامه ریزی اثربخشی بهبود بهره‌وری از طریق سازماندهی بهبود بهره‌روی از طریق کارکنان هبود بهره‌وری از طریق رهبری بهبود بهره‌وری از طریق کنترل تله های بهبود بهره‌وری
Video14:15

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن قسمت 4

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن شامل چند قسمت مختلف می باشد که درهر قسمت آن راجع به موضوع هایی صحیت میکنیم .درس چهارم: بهره‌وری و کیفیت ارتباط بهره‌وری و کیفیت ارزیابی عملکرد شرکت کایزن مدیریت کیفیت جامع مدل تعالی سازمانی شش سیگما کارت امتیاز متوازن
Video18:05

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن قسمت3

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن شامل چند قسمت مختلف می باشد که درهر قسمت آن راجع به موضوع هایی صحیت میکنیم .درس سوم: سنجش بهره‌وری چرا بهره‌وری را اندازه بگیریم توسعه سیستم‌های اندازه گیری معیارهای سنجش بهره‌وری و تفسیر آن‌ها مشکل نارسایی آمار و ارقام مدل‌های اندازه گیری بهره‌وری شاخص‌های (مدل های) کمی سنجش بهره‌وری مدل‌های تابع تولید مدل‌های نسبت های مالی مدل‌های مبتنی بر تولید مدل‌های محصول محور مدل‌‌های جانشینی مدل های مطلوبیت اقتصادی مدل های مبتنی بر نگرش سیستم‌ها شاخص‌های کیفی سنجش بهره‌وری مدل پیلز مدل رو مدل توتل و همکاران مدل پریچارد برخی شاخص های بهره‌وری از دید مهندسین صنایع DEA
Video18:59

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن قسمت2

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن شامل چند قسمت مختلف می باشد که درهر قسمت آن راجع به موضوع هایی صحیت میکنیم .درس دوم: چشم انداز بهره‌وری مفهوم بهره‌وری تعاریف بهره‌وری ارتباط رشد و توسعه اقتصادی و بهره‌وری اهمیت و ضرورت بهره‌وری چرخه بهره‌وری و نقش زمان چارچوب تحلیل بهره‌وری رویکردهای مطرح در بهره‌وری رویکرد اقتصادی رویکرد سیستمی رویکرد ژاپنی ایجاد بهره‌وری در سطح سازمان سنجش بهره‌وری بخش های اقتصادی تمهیداتی برای بهره‌وری نیروی کار تمهیداتی برای بهره‌وری سرمایه تمهیداتی برای بهره‌وری نیروی کار و سرمایه عارضه یابی در بهره‌وری پیشنهاداتی برای رفع عارضه ویژگی های کشورهای در حال توسعه که موجب کاهش بهره‌وری آن ها است نقش بهره‌وری در رشد اقتصادی کشورهای مختلف جهان ژاپن مالزی سنگاپور
Video01:00:48

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن قسمت 1

آموزش بهره‌وری و تکنیک‌های اندازه‌گیری آن شامل چند قسمت مختلف می باشد که درهر قسمت آن راجع به موضوع هایی صحیت میکنیم . درس یکم: کلیات تاریخچه بهره‌وری ارتباط بهره‌وری با مدیریت تعاریف دانشمندان مختلف از بهره‌وری سازمان‌های بهره‌وری جهان تاریخچه سازمان‌های بهره‌وری جهان سازمان‌های فعال در زمینه بهره‌وری تعریف سازمان بین‌المللی کار از بهره‌وری تعریف سازمان آژانس بهره‌وری اروپا از بهره‌وری تعریف سازمان بهره‌وری آسیا از بهره‌وری تعریف مرکز بهره‌وری ژاپن از بهره‌وری تعریف سازمان ملی بهره‌وری ایران از بهره‌وری سو برداشت ها در بهره‌وری مفاهیم مرتبط با بهره‌وری کارایی اثربخشی نوآوری فناوری تولید سودآوری کیفیت کیفیت زندگی کاری تعریف کیفیت زندگی کاری نظریه‌های مطرح در کیفیت زندگی کاری سطوح بهره‌وری سطح کلان سطح بین المللی سطح منطقه ای سطح ملی سطح میانه سطح بخش سطح صنعت سطح خرد سطح بنگاه اقتصادی سطح واحد یا فرایند سطح محصول سطح گروه سطح فرد ارتباط بهره‌وری و فرهنگ عوامل اثرگذار بر بهره‌وری عوامل درونی بهره‌وری عوامل سخت افزاری عوامل نرم افزاری عوامل بیرونی بهره‌وری عوامل ساختاری منابع طبیعی دولت و زیر ساخت‌ها مدل تلفیقی بهره‌وری ارتباط بهره‌وری با نیروی انسانی بهره‌وری در برنامه توسعه ایران بهره‌وری در سند چشم انداز ساله بهره‌وری در برنامه‌های توسعه ایران
Video01:44

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 8

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد.
Video01:38

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 7

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد.
Video04:04

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 6

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس ششم: عامل فراموشی گذشت زمان پدیده رد حافظه اطلاعات بیش از حد
Video04:27

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 5

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس پنجم: عامل فراموشی بازیابی مشکلات بازیابی نشانه ها و سرنخ ها یادگیری مغز براساس ارتباط بهترین روش سازماندهی نقشه های ذهنی طراحی مثال چرا نقشه های ذهنی نکات تکمیلی نحوه استفاده نتایج
Video15:04

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 4

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس چهارم: عامل فراموشی تمرکز کنترل حواس عوامل حواس پرتی عوامل حواس پرتی بیرونی زمان مطالعه میزان مطالعه عوامل حواس پرتی درونی علاقه حالت یادگیری افکار مزاحم فعال بودن در یادگیری سرعت یادگیری دلایل کندخوانی بلندخوانی کلمه خوانی برگشت به عقب نداشتن تمرکز درک نکردن مطلب سرگردانی چشم
Video05:01

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 3

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس سوم: عامل فراموشی نگرش علاقه به مطلب راه های ایجاد علاقه داشتن اطلاعات اولیه دانستن روش و قوانین توجه به لذت های نهایی زبان گردانی مشخص کردن مسیر مطالعه با هدف گذاری
Video01:35

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 2

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس دوم: فراموشی تعریف فراموشی ناتوانی در یادآوری اطلاعات آیا می توان پدیده فراموشی را کنترل کرد؟ نحوه یادگیری و یادآوری حافظه حسی حافظه کوتاه مدت حافظه بلند مدت نحوه یادآوری مرحله تفکر مرحله انگیزشی مرحله جستجو مرحله ساختن دو راه اصلی کنترل فراموشی
Video05:00

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه قسمت 1

آموزش مقابله بافراموشی در مطالعه با هدف مقابله با فراموشی و ارتقای میزان یادآوری به شناسایی و تبیین کلیه عواملی که باعث فراموشی در جریان یادگیری می‌شوند و همچنین راهکارهای مقابله با این عوامل، پرداخته است. بر این اساس در آموزش مذکور از بیان مطالب نظری و غیرکاربردی پرهیز شده و صرفا به بیان نکات اصلی و راهکار پرداخته شده است ضمن اینکه این آموزش با در برگرفتن کلیه شرایط و عوامل یادگیری می‌تواند به عنوان مرجع کامل آموزش صحیح مطالعه و یادگیری مورد استفاده قرار گیرد. درس یکم: مقدمه‌‌‌ ای بر مقابله با فراموشی در مطالعه عوامل مهم در یادگیری یادآوری مقابله با فراموشی
Video08:06

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت9

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس نهم: فروش از طریق اعتراض ارزش اعتراض هرگز اجازه ندهید بوی عرق شما را حس کنند فنونی برای برخورد با اعتراض‌ها فن پنج مرحله‌ای فن سوال کردن تایید گرفتن مدیریت استرس و فشار الگوهای اعتراض با توجه به نوع شخصیت
Video07:07

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت8

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس هشتم: مطرح کردن پرسش های ارزشمند روابط غیرشخصی غیر داد و ستدی پرسش‌های ارزنده پرسش‌های اعتبار آفرین پرسش‌های رهنمون کننده پرسش‌های آشکارساز پرسش‌ها از مطرح کردن پرسش‌های نا به جا اجتناب کنید راهنمایی‌هایی برای مطرح کردن سوالات ارزشمند پرسش در زمان درست اجتناب از پرسش‌هایی که رابطه را مخدوش می‌کند
Video08:10

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت7

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس هفتم: گوش دادن به تمام واژه‌ها شنیدن برای درک سنخ شخصیت چالش گوش دادن چالش بازدارنده ناتوانی از تشخیص واکنش مشتری توجه کم دوام – بی قراری چالش های مربوط به شیوه نگرش بی صبری – ادراک زمان اعمال زور – دلایل اشتیاق بی علاقگی به مردم
Video07:09

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 6

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس ششم: برنامه‌ریزی برای موفقیت آمادگی قبلی برنامه‌ریزی تماس خط مشی‌هایی برای یک روز تماس موفقیت آمیز انتظارات مثبت حفظ سطح انرژی استفاده از یادداشت‌ها تضمین قرار ملاقات آغاز تماس‌ها تشکر کردن ذکر نام معرف تماس رسمی بدون سابقه قبلی سماجت یا کلافه کردن شخصیت حد و مرز تلفن همراه
Video07:08

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 5

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس پنجم: برنامه‌ریزی و پیگیری اطلاعات باید جمع‌آوری شود سوابق شرکت نگهداری سوابق رابطه زمان و هزینه ابطال قانون ۸۰ / ۲۰ در مورد فروش اولویت بندی مشتریان ایجاد کارایی در فعالیت‌های روزانه
Video08:07

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 4

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس چهارم: ارتباط و آشنایی با منشی یا مسوول دفتر برای همکاری با شما منشی تلفنی کارمند پاسخگو مسوول دفتر مشاور – ارزیاب رسمی میانجی یا پل تماس شریک کردن دروازه‌بان‌ها نامه الکترونیکی به مثابه دروازه‌بان نمابرها
Video07:05

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 3

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس سوم: تشخیص نوع شخصیت از پشت تلفن مشتری دقیق مشتری با انرژی مشتری مطمئن مشتری مهربان تطبیق شخصیت ارجاع فوق العاده سریع فروشنده فروشنده با انرژی فروشنده مطمئن فروشنده دقیق فروشنده مهربان
Video06:02

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 2

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس دوم: روند اجرا اتخاذ راهبرد در روند کار تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای تماس گرفتن جلب نظر مشتری با طرح پرسش‌های ارزشمند و گوش دادن به خواسته‌ها و توقعات او پرحرفی نکردن ایجاد الزام در پی مذاکره به منظور اتمام کار و دستیابی به تعهد
Video09:10

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی قسمت 1

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد. درس یکم: ابزارهای جلادهنده فروش تلفنی چرا مذاکره تلفنی مهم است؟ عدم شناخت شخص مخاطب و ارتباط با انواع انسان‌ها تاثیرپذیری مشتریان از شما فروش تلفنی از نوع تماس و ارتباط سرد مسوولیت پذیری سرعت خود را افزایش دهید یافتن مشتریان مستعد و طبقه‌بندی منابع اصلاح اصول بنیادین حرفه‌ای عمل کردن فروش صادقانه
Video01:36

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد.
Video15:05

آموزش ویرایشگر ویدیو در نرم افزار ویندوز 10- قسمت 3

آموزش ویرایشگر ویدیو در نرم افزار ویندوز 10- قسمت 3 ویندوز 10 در خود یک نرم‌افزار ویرایشگر ویدیو را جای داده است که تا حدی مانند «Windows Movie Maker» یا «Apple iMovie» عمل می‌کند. این ابزار برای شما امکان بریدن یا ساختن فیلم‌ها و اسلایدشوهای خانگی را فراهم کرده است. حتی با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید ویدیوهایی را به طور خودکار ایجاد نمایید.
Video10:12

آموزش ویرایشگر ویدیو در نرم افزار ویندوز 10- قسمت 2

آموزش ویرایشگر ویدیو در نرم افزار ویندوز 10- قسمت2 ویندوز 10 در خود یک نرم‌افزار ویرایشگر ویدیو را جای داده است که تا حدی مانند «Windows Movie Maker» یا «Apple iMovie» عمل می‌کند. این ابزار برای شما امکان بریدن یا ساختن فیلم‌ها و اسلایدشوهای خانگی را فراهم کرده است. حتی با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید ویدیوهایی را به طور خودکار ایجاد نمایید.

آموزش

keramati.yeganeh

۱۳۹۷-۱۲-۶

۱۳۹۷-۱۲-۶

۴۴۳

آموزشی

آموزش های متنوع