سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تمرین کامل سرشانه و بازو

281 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

آموزش بدنسازیکانال آموزش بدنسازی

تمرین کامل سرشانه و بازو| 16 تمرین برای بازوهای بزرگ را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید.
داشتن یک سلاح قوی برای حفظ یک زندگی سالم و متعادل ضروری است. در گذشته سلاح های ضعیف به معنای آن بود که یک مرد نمی توانست قتل خود را هنگام شکار تحمل کند (مگر اینکه او برخی از دوستان برای کمک به آنها داشته باشد) یا حتی نمی توانست یک نیزه را به اندازه کافی سخت بکشد تا یک گوزن را بریزد. در عصر مدرن ، فرار از مرگ به دلیل ضعف بازو ممکن است مشکل زیادی نداشته باشد زیرا می توانیم یک استیک ونیس را از هر فروشگاه مواد غذایی خاص بگیریم ، اما داشتن بازوهای توسعه نیافته هنوز می تواند به ضرر سلامتی و رفاه شما باشد. نه تنها داشتن یک جفت اسلحه خوب ساخته شده در حمل مواد غذایی ، کودکان ، کیسه های ماسه ای و غیره کمک می کند ، بلکه به عنوان یک نشانه بصری برای عموم مردم نیز به شما کمک می کند که شما از آن پسران هستید که به اندازه کافی غرور می کنید. مراقبت کافی از سلامتی خود برای ورزش منظم دارد. و این چیزی نیست که بتواند در آن مسخره شود. ظهور و ادراک زمانی مهم است که هویت ما به وجود بیاید و داشتن مجموعه ای از اسلحه های ساخته شده ، مسیری طولانی را به سمت الهام بخشیدن به اعتماد به نفس و عزت نفس پیش می برد.

روزانه تعداد کمی از مردها شانه می کنند ، اما از خطرات شما غافل می شوند. با بالا کشیدن از بالا ، کمر را لاغر کرده و آن شکل V آرزو را حک خواهید کرد. همچنین ، خوشحال خواهید شد که بدانید ، اگر هرگز آنها را به درستی آزمایش نکرده باشید ، دستاوردها سریعتر از هر جای بدن دیگر به دست می آیند.

مزایای استفاده از شانه های شما فقط به دستاوردها محدود نمی شود. یک مطالعه توسط بخش ارتوپدی بیمارستان کارولینسکا نشان داد که وقتی بیماران دارای دررفتگی های مکرر شانه ، تمریناتی را انجام می دادند که ماهیچه های روتاتور کاف و دلتوئید را هدف قرار می داد ، از درد رها می شدند و تعداد دررفتگی های آنها متحمل می شد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش